“اگر یک اینچ هم از دست نمی داد”: استرالیا سندیپ شارما را به خاطر قهرمانی های IPL 2023 تمجید کرد.

استراتژی آزموده شده و آزمایش شده چنای سوپر کینگز برای قطع کردن آن تا دیروقت نتایج مطلوب را به همراه نداشت زیرا چهارشنبه شب در هفدهمین مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه MA Chidambaram در چنای با سه ران به راجستان رویالز باختند. این تنها دومین باخت CSK به RR در خانه در هشت بازی بود. با تعقیب امتیاز چالش برانگیز 176 برای پیروزی، CSK بازی را در 172/6 با کاپیتان ماهندرا سینگ دونی به پایان رساند که با 17 توپ برای 32 توپ بدون شکست باقی ماند. Jadeja، دیگر ضربه زن شکست ناپذیر، 25 توپ از 15 توپ به ثمر رساند. ساندیپ شارما بازیکن بسیار باتجربه رده متوسط، با بازی آخرین اور با 20 ران در دفاع، اعصاب خود را حفظ کرد تا بریگاد زرد را با وجود دو شش شش گل عالی دونی در اوور محدود کند.

سومین برد سلطنتی در چهار بازی باعث شد تا آنها در صدر جدول امتیازی قرار گیرند. آنها شش امتیاز دارند، همان لاکنو سوپر جاینتز، اما از نظر نرخ خالص پیشی گرفته اند. CSK با دو برد و همین تعداد باخت در رده پنجم قرار دارد.

برت لی، ملی پوش سابق استرالیایی، شارمای 29 ساله را در JioCinema تمجید کرد و گفت: «از آنچه که او در مصاحبه بعد از بازی خود درباره کار نکردن ویکت گفت، خوشم می آید، بنابراین او به دور ویکت رفت. مطمئنا همینطوره. درست در قوس اوست، این نقطه شیرین است، و اگر یک اینچ از دست می داد، شش تا می رفت. افتخار کامل به Sandeep Sharma، بولینگ خیس MS Dhoni در آتش، آنها کل جمعیت را در مقابل خود قرار دادند. او بازی را تحت فشار تمام کرد و پیروزی با سه ران کاملاً برای او کلاه برانگیز است.”

آرپی سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، تحت تأثیر تحویل نهایی شارما قرار گرفت، به خصوص پس از شروع ضعیفی که داشت.

با دو باز و سپس یک توپ نقطه شروع شد و سپس دو شش تا را نیز دیدیم. وقتی شش ها زده می شد، فشار باید بالا می رفت. در آن زمان باید از خود حمایت می کردید. از دونی هم همین را شنیدیم که از هر اشتباه توپ‌زن سوءاستفاده می‌کند و او را با شش تنبیه می‌کند. او همیشه چنین فشاری را به بازیکن کاسه‌زن وارد می‌کند، بنابراین تصور کنید سندیپ شارما در چه وضعیتی بود. او می‌دانست که اگر من کوچک‌ترین اشتباهی را مرتکب شوم، این خفاش‌کننده به شش ضربه می‌خورد. انجام آن به روشی که او انجام داد، چیزی است که باید به رسمیت شناخته شود.”

در همین حال، سردار سابق آزمون هند، آنیل کومبل، از دیدن عملکرد خوب دونی خوشحال شد و گفت: «من فکر می‌کردم که این یک سناریوی عالی برای MS Dhoni در آنجا بود. در دویستمین مسابقه خود به عنوان کاپیتان CSK. او در آخرین توپ با یک شش در آنجا بود. این سناریوی عالی بود. دیدن شخصی مانند ام اس دونی که این کار را حتی در حال حاضر انجام می دهد بسیار عالی بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله