“اگر کاسه بازی می کردم…”: تفسیر خنده دار ویرات کوهلی در مورد RR’s 59 vs RCB. نگاه کن

روز یکشنبه پس از پیروزی بزرگ آنها مقابل راجستان رویالز، رختکن رویال چلنجرز بنگلور خوشحال بود. با تعقیب 172، RR اینینگ های خود را با سومین کمترین مجموع در تاریخ IPL به پایان رساندند. آنها 59 را در 10.3 اور جمع آوری کردند. RCB در مسابقه یکشنبه جیپور با 112 ران پیروز شد. RCB کمترین مجموع را در IPL دارد. در سال 2017، آنها 49 گل را مقابل نایت رایدر کلکته به ثمر رساندند. دومین پایین ترین مجموع نیز متعلق به RR است زیرا آنها در سال 2009 تنها 58 ران در برابر حریف RCB به ثمر رساندند.

طبیعتا RHC بعد از پیروزی خوشحال شد. در ویدئویی که RCB در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است، کاپیتان سابق ویرات کوهلی در حال اظهار نظر خنده دار در رختکن دیده می شود. ویرات کهلی به شوخی گفت: «اگر من بولینگ می‌کردم، 40 تا بیرون می‌رفتند».

در حالی که کوهلی بیشتر به‌خاطر موفقیت‌هایش در ضربه زدن به 7062 دوش در IPL شناخته می‌شود، یک واقعیت کمتر شناخته شده در مورد کاپیتان سابق تیم کریکت هند این است که او همچنین چهار ویکت در لیگ گرفت. او در سال های 2008 و 2011 هر کدام دو ویکت را انتخاب کرد.

مایکل بریسول، بازیکن همه‌جانبه رویال چلنجرز بنگلور، سه ضربه‌زن برتر RCB را در حالی که روز یکشنبه در ورزشگاه سرپوشیده Sawai Mansingh در مقابل راجستان رویالز در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پیروزی 112 ران دست یافتند، تمجید کرد.

نیم قرن از کاپیتان RCB، فاف دو پلسیس و گلن ماکسول، لحن بازی را تنظیم کردند زیرا RCB ویکت ویرات کوهلی را پس از وقت اضافه از دست داد. انوج روات در پایان وارد زمین شد تا با ضربه 29(11)*، اولین اینینگ ها را با امتیازی بالا به پایان برساند.

“اعتبار زیادی به سه ضربه زن برتر تعلق می گیرد که برای ما لحن ایجاد کردند. کسب این دو امتیاز خوب بود، در رقابت بسیار ارزشمند بود. کمک کردن به این پیروزی بسیار خوب بود. ما یک کادر پشتیبانی عالی در RCB داریم. بریس ول پس از پایان گفت: “فقط بخشی از آن را احساس کنید (حتی اگر در مسابقه بازی نمی کنید). مسابقه.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله