اگر مسابقه CSK vs GT Qualifier 1 به دلیل باران یا مشکلات دیگر لغو شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

IPL 2023: GT برای رویارویی با CSK در Qualifier 1© BCCI

گجرات تایتانز روز سه شنبه در ورزشگاه MA Chidambaram در مسابقات مقدماتی IPL 2023 به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت. در تقابل قبلی خود در این فصل، تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا CSK را در احمدآباد با پنج ویکت شکست داد. با این حال، همه چیز می تواند متفاوت باشد، زیرا هر دو تیم اکنون در Chepauk، سنگر مردم زردپوش، مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. به غیر از مسابقه دهان پرکن، تمام توجهات معطوف به آب و هوا نیز خواهد بود، زیرا هواداران نمی خواهند باران بازی را خراب کند.

به گفته Accuweather، چنای یک روز آفتابی با احتمال کمی باران خواهد داشت. با احتمال 2 درصدی بارش، تنها 1 درصد پوشش ابری وجود خواهد داشت. همچنین احتمال رعد و برق صفر است.

hnh8c79o

با این حال، در صورت بارندگی، Qualifier 1، Eliminator، Qualifier 2 و Final توسط Super Over تعیین می شود. اگر شرایط زمین برای سوپر اوور مناسب نباشد، نتایج بر اساس عملکرد در مرحله لیگ اعلام می شود. این قانون فقط در Qualifier 1، Eliminator و Qualifier 2 اعمال می شود زیرا روزهای رزرو ندارند.

اگر بازی Qualifier 1 به دلیل باران رها شود، گجرات تایتانز مستقیماً به فینال می رود زیرا در لیگ صدرنشین شده است.

بازی حذفی بین هندی های بمبئی و سوپر جاینتز لاکنو روز چهارشنبه در همین محل برگزار می شود. بازی بعدی مقدماتی 2 و فینال به ترتیب در روزهای جمعه و یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد برگزار خواهد شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله