“اگر دوست دارید، هدیه بیاورید”: آه، این چیزی است که پیام تولد روهیت شارما از راجستان رویالز نامیده می شود. نگاه کن

IPL 2023: یوزوندرا چاهال، اسپینر راجستان رویالز، روهیت شارما، کاپیتان سرخپوستان بمبئی را در آغوش می گیرد.© توییتر

روهیت شارما کاپیتان هند و هندی های بمبئی روز یکشنبه 36 ساله شد. بتمن راست دست با بازی درجه یک و ذهنیت آرام خود در حین ضربه زدن یا هدایت تیم، چه در کریکت بین المللی و چه در لیگ برتر هند، تماشاگران را سرگرم و مسحور می کند. روهیت در حال حاضر هدایت MI در IPL 2023 را بر عهده دارد. تیم او در مسابقه شماره 42 تورنمنت فعلی در ورزشگاه وانکهد به مصاف راجستان رویالز خواهد رفت. قبل از شروع مسابقه، آر آر ویدئویی خنده دار در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

این کلیپ که دوبله‌ای بامزه دارد، با یوزوندرا چاهال، اسپینر هند و RR شروع شد که به سمت روهیت رفت و تولد او را تبریک گفت. روهیت در این ویدئو به چاهال گفت: “پیار هی تو کوچ هدیه به لی لی آیا کارو مره لیه (اگر دوستم داری برایم هدیه بیاور.”

اینجا را ببین:

در تولد 36 سالگی او، طرفداران و دیگر بازیکنان کریکت در شبکه های اجتماعی تولد او را تبریک گفتند. با این حال، تبریک خاصی که در اینترنت دست به دست می شود، از چهال است.

روحیت و چاهال پیوند گرمی دارند که طرفداران بارها و بارها هم در زمین و هم در رسانه های اجتماعی شاهد آن بوده اند. دلیل دیگری بود.

“تولدت مبارک بهترین برادر مورد علاقه من در کل جهان @ImRo45 مبارک ترین تولد تا کنون. به چراغ راهنمایم، بهترین دوستم، کسی که بیش از هر کس دیگری در دنیا مرا می خنداند. روز یکشنبه چهارال در توییتی نوشت: تولدت مبارک روهیتاآآآآ شرماآآآ سی سی: – ریتیکا بابهی.

موضوعات مطرح شده در این مقاله