“اگر او یک فصل دیگر مانند این بازی کند، پس…”: هند برای آینده شوبمن گیل عالی است

شوبمن گیل عملکردی استثنایی در لیگ برتر هند 2023 داشته است. بازکنان گجرات تایتانز بارها و بارها مهارت های درخشان خود را در ضربات ضربه زدن به نمایش گذاشته و بهترین گلزن فصل شده اند. غیر از این، او سه قرن را در هم شکست. با نزدیک شدن به پایان مسابقات، همه نگاه ها به بتمن جوان است زیرا بسیاری از کارشناسان و طرفداران او را آینده کریکت هند می دانند.

کاپیتان سابق هند، کاپیل دیو، در مورد گیل صحبت کرد و گفت که او ردپای بزرگانی مانند سونیل گاواسکار، ساچین تندولکار، راهول دراوید، بی بی سی لاکسمن، ویرندر سهواگ و ویرات کوهلی را دنبال کرده است.

سونیل گاواسکار آمد، ساچین تندولکار آمد، سپس راهول دراوید، بی‌بی‌سی لاکسمن، ویرندر سه‌واگ، ویرات کوهلی و حالا با این نوع ضرباتی که او نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که شوبمن گیل راه آنها را دنبال می‌کند. اما من می خواهم یک فصل دیگر به آن بدهم (قبل از ادعاهای بزرگ). او قطعا استعداد و توانایی را دارد، اما به پختگی بیشتری نیاز دارد.”

“اگر او یک فصل دیگر مانند این بازی کند، شکی نیست که می تواند در لیست عالی نیز باشد. اما من نمی خواهم او را فعلا در این لیگ ببرم. شاید باید یک سال دیگر به او فرصت داده شود. هنوز خیلی زود است. بگو) “.

ساچین تندولکار، بت‌باز افسانه‌ای تیم کریکت هند، شوبمن گیل، ستاره تایتان‌های گجرات را پس از ضربه پیروزی مقابل هندی‌های بمبئی در دومین مسابقه مقدماتی لیگ برتر هند (IPL) 2023 تمجید کرد.

«اجرای شوبمن گیل در این فصل چیزی فراموش نشدنی نبوده است، که توسط دو قرن مشخص شده است که تأثیری فراموش نشدنی بر جای گذاشته است. یک قرن امیدهای @mipaltan را شعله ور کرد و قرنی دیگر ضربه مهلکی به آنها وارد کرد. ماهیت غیر قابل پیش بینی کریکت چنین است! آنچه واقعاً در مورد ضربه زدن شوبمن مرا تحت تأثیر قرار داد خلق و خوی عالی، خونسردی تزلزل ناپذیر، میل به دویدن و دویدن زیرکانه او بین ویکت ها بود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله