“او مورد علاقه من است…”: سلمان خان بازیکن کریکتی را که بیش از همه دوستش دارد را فاش کرد

نام‌های برتر کریکت هند تاکنون در لیگ برتر هند (IPL) 2023 عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. راجستان رویالز و سوپر غول‌های لاکنو دو جایگاه برتر جدول لیگ را به خود اختصاص داده‌اند، در حالی که چنای سوپر کینگز به رهبری ام‌اس Dhoni جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. در جدول . . CSK در روز چهارشنبه با اختلاف اندکی مقابل راجستان رویالز شکست خورد، علیرغم آخرین قهرمانی های Dhoni که در آن دو شیش زد. اما در نهایت، CSK با سه ران کوتاه آمد. سلمان خان، بازیگر سوپراستار، در ویدئویی که روز پنجشنبه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، در حال افشای نام “کریکت باز مورد علاقه” خود دیده می‌شود.

سلمان در این ویدئو برای گروهی از کودکان داستانی تعریف می کند. او می‌گوید: «یک پسر از شمال به سمت کاپیتان چنای به سمت جنوب آمد. وقتی یکی از بچه ها می گوید “MS Dhoni” بازیگر تایید می کند و می گوید: “Doni، او مورد علاقه من است.”

چنای سوپر کینگز (CSK) روز چهارشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تقریباً یک پیروزی قهرمانانه مقابل راجستان رویالز (RR) کسب کرد. این کاپیتان MS Dhoni بود که تا پایان شکست ناپذیر باقی ماند اما برای پیروزی در مسابقه به 5 ران از توپ نهایی نیاز داشت و ‘تالا’ نتوانست توپ را به مرز ارسال کند. در نتیجه راجستان با سه ران پیروز شد. با این حال، پس از بازی، استفن فلمینگ، مربی CSK، این خبر نگران کننده را اعلام کرد و گفت که دونی در حال پرستاری از مصدومیت زانو است.

Dhoni عالی به نظر می رسید که به برخی از شش های اصلی خود ضربه می زند، به خصوص در برابر اسپینرها. Dhoni از 17 توپ با یک مرز و سه توپ 32 گل زد و با راویندرا جادجا که 25 توپ از 15 توپ به ثمر رساند، همکاری ارزشمندی را ایجاد کرد.

در فینال اور مقابل ساندیپ شارما، که به 21 ران از 6 توپ آخر نیاز داشت، دونی توانست دو شش را در اوور بزند، اما ساندیپ برگشت تا پیروزی سه ران را برای تیمش رقم بزند.

در صحبت کردن درباره Dhoni، فلمینگ فاش کرد که کاپیتان فرنچایز در حال پرستاری از مصدومیت زانو است، اما هنوز هم می‌تواند کارهای خارق‌العاده‌ای را در میانه انجام دهد.

او در حال بهبودی از مصدومیت زانو است که در برخی از حرکاتش می توانید آن را ببینید. این تا حدودی مانع او می شود. فرم بدنی او همیشه بسیار حرفه ای بوده است. او یک ماه قبل از شروع مسابقات می آید. او بازیکن بزرگی است. فلمینگ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما هرگز شک نمی کنیم که او به سادگی شگفت انگیز است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله