“او من را شکست می داد…”: تیم دیوید داستان با هم تیمی MI Star را فاش می کند

کامرون گرین و تیم دیوید پس از پیروزی MI بر SRH.© AFP

دوران کودکی اغلب بهترین خاطرات برای هر کسی است. در بزرگ شدن، در مدرسه، دوستی ها اغلب برای زندگی شکل می گیرد. اگر این دوستی در آینده ایجاد شود، پس هیچ چیز شبیه این نیست. تیم دیوید و کامرون گرین هم همینطور. این دو ستاره در رتبه بندی سرخپوستان بمبئی تبدیل شده اند، اما خیلی ها نمی دانند که این دو در یک مدرسه در استرالیا تحصیل کرده اند. پس از برد 14 ران تیمش مقابل سان رایزرز حیدرآباد در مسابقه لیگ برتر هند (IPL)، باتشکار MI، دیوید به یاد آورد که گرین در مدرسه بسیار شیطون بود.

در بازی روز سه‌شنبه مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد، گرین عملکرد همه‌جانبه‌ای داشت و جایزه مرد مسابقه را به دست آورد، در حالی که تیم با تلاشی فوق‌العاده در داخل بازی، برجسته شد.

دیوید و گرین بعد از مسابقه صحبت کردند، جایی که اولی دوران خود را در همان مدرسه به یاد آورد.

ممکن است برخی از شما این را ندانید، اما گرینی (کامرون گرین) و من در واقع به یک مدرسه در استرالیا رفتیم. او چند سال از من کوچکتر بود، فقط یک خزنده گستاخ. قدش مثل الان نبود، فقط همه جا به من ضربه می زد، من به پهلوی او را مسلح می کردم، می خواستم او را بزنم اما نمی توانستم او را بیرون بکشم. تیم در ویدیویی که از طریق توییتر IPL منتشر شد، گفت: واقعاً به شما هیجان زده و به شما افتخار می کنم.

سرخپوستان بمبئی تلاش خیره کننده ای را در این بازی انجام دادند، با کلاه دیوید چهار شکار درخشان و یک کلید بلافاصله. او همچنین 16 ران اوف 11 توپ به ثمر رساند.

فکر می‌کنم بازی امروز در زمین بازی مورد علاقه‌ام بود، زیرا انتظار نداشتم که یک بازی تمام شود. دیوید اضافه کرد که وقتی آنها برای دویدن دوم رفتند، ناامید شدم، اما سوریا از مرز دوید و گفت که واقعاً بیرون آمده است.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله