“او زرد است، ما دلیل آن را می دانیم…”: سانجو سامسون در مورد هوادارانی که از MS Dhoni در بازی خانگی راجستان رویالز حمایت می کنند

هر جا که ام اس دونی این بار در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بازی می کند، به نظر می رسد که جمعیت به دنبال او هستند، چه بازی خانگی چنای سوپر کینگز باشد یا نباشد. کاپیتان افسانه ای 41 ساله گفت این “آخرین مرحله” دوران حرفه ای او بود. طبق چندین گزارش، این می تواند آخرین IPL Dhoni باشد. او قبلاً از کریکت بین المللی بازنشسته شده است. چند روز پیش تعداد زیادی از هواداران در باغ ادن در کلکته برای حمایت از دونی جمع شدند. در بازی CSK-راجستان رویالز در جیپور در روز پنجشنبه هیچ تفاوتی نداشت. کاپیتان RR سانجو سامسون پس از برنده شدن پرتاب در این مورد اظهار نظر کرد.

“ما دوست داریم اول ضربه بزنیم. ما می خواهیم به قدرت خود که دفاع است، پایبند باشیم. بازی 200th RR واقعاً خوب است، 10 سال بازی کردن احساس خوبی دارد. دوست دارم امروز اینجا کمی صورتی ببینم، اما زرد است و می دانیم که دلیلش همین است (لبخند می زند). بولت به دلیل حقه بازی را از دست داد، زامپا به جای او بازی می کند.

کاپیتان راجستان رویالز (RR) سانجو سامسون برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در برابر چنای سوپر کینگز (CSK) در بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) در ورزشگاه ساوای مانسینگ در روز پنج‌شنبه بکوبد. CSK با 5 برد، 2 باخت و 10 امتیاز در صدر جدول است. آنها در مسابقه قبلی خود در برابر کولکتا نایت رایدرز (KKR) با 49 ران پیروز شدند. RR با چهار برد و سه باخت در رده سوم جدول قرار دارد. آنها هشت امتیاز دارند و آخرین مسابقه خود را با هفت ران به رویال چلنجرز بنگلور (RCB) واگذار کردند.

کاپیتان آر آر سامسون در حین پرتاب گفت که تیم در دفاع از مجموع خود قوی است.

MS Dhoni کاپیتان CSK گفت که خارش سرعت مناسبی دارد اما متوسط ​​پرش کمی کمتر است. ما در حال تلاش برای ایجاد شخصیت در تیم خود (بولرها) هستیم و آنها را مجبور می کنیم که خودشان را باور کنند. برای ما هم همینطور.”

راجستان رویالز (بازیکن یازدهم): یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، دیودوت پادیکال، سانجو سامسون (ف/ج)، شیمران هتمایر، دهروو جورل، راویچاندران آشوین، جیسون هولدر، آدام زامپا، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

چنای سوپر کینگز (بازیگر یازدهم): روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه، موهن علی، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام اس دونی (ر/ج)، ماتیشا پاتیرانا، توشار دشپانده، ماهیش تکشانا، آکاش سینگ.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله