“او به من و جادا زنگ زد…”: آمباتی رایودو در ژست جایزه بزرگ MS Dhoni

یکی از محبوب ترین کریکت بازان در سراسر جهان، MS Dhoni نه تنها قهرمان لیگ برتر هند (IPL) با Chennai Super Kings شد، بلکه با حرکت بزرگ خود در فینال، قلب های زیادی را به دست آورد. از آنجایی که سوپر کینگز در فینال با 5 ویکت گجرات تایتانز را شکست داد، دونی آمباتی رایودو و راویندرا جادجا را به دست آورد تا جام را در استادیوم نارندرا مودی بلند کنند. حرکت بزرگ Dhoni باعث شد طرفداران در مقابل فروتنی او تعظیم کنند. رایودو در گفتگو با NDTV در مورد ژست کاپیتان CSK صحبت کرد.

رایودو فاش کرد که دونی با او و جادجا تماس گرفت و از آنها خواست تا در مراسم بلند کردن جام به او بپیوندند. این دو متعهد شدند و در حال بلند کردن پنجمین جام IPL CSk همراه با Dhoni در کنارشان دیده شدند.

«قبل از مراسم او با من تماس گرفت و جاد گفت که می‌خواهد در بالا بردن جام به او بپیوندیم. او فکر می کند که این زمان مناسب برای انجام این کار با هر دوی ما بود. این واقعاً برای او خاص بود، فکر نمی کنم قبلاً چنین اتفاقی افتاده باشد. او همان مردی است که دنیا او را می شناسد. رایودو کهنه کار که پس از فینال IPL 2023 بازنشسته شد، گفت: در کل، این ژست اوست.

Dhoni در مراسم معرفی پس از بازی به طور ویژه از رایودو تمجید کرد و گفت که این دو کریکت بسیار شبیه یکدیگر هستند.

“نکته ای که در مورد رایودو وجود دارد این است که او همیشه 100% در زمانی که در زمین خود حضور دارد ارائه می دهد. اما با او در تیم من هرگز جایزه فیرپلی را نخواهم گرفت. او همیشه می خواهد کمک کند و یک کریکت باز فوق العاده بوده است. من با او بازی کردم. او برای مدت طولانی از تورهای هند A است. او بازیکنی است که می تواند به یک اندازه خوب بازی کند. این بازی را به خاطر بسپار، او هم مثل من است – نه کسی که زیاد با تلفن صحبت می کند. نکته مهم این است که او حرفه ای فوق العاده داشته است و امیدوارم از مرحله بعدی زندگی خود لذت ببرد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله