“او بهترین است…”: هم تیمی سابق MS Dhoni در CSK این ستاره را به عنوان بهترین تمام کننده به جای او انتخاب می کند.

تصویر فایل کاپیتان CSK MS Dhoni با Ajinkya Rahane© توییتر

شهرت MS Dhoni به عنوان یک تمام کننده به خوبی شناخته شده است. کاپیتان چنای سوپر کینگز در طول سال ها به عنوان فردی که در برابر فشارها خلق و خوی سردی دارد، شهرت پیدا کرده است. او این کار را برای تیم کریکت هند انجام داد و هنوز هم این کار را برای سوپر کینگز چنای انجام می دهد. با این حال عمران طاهر، اسپینر آفریقای جنوبی که چندین سال برای CSK در لیگ برتر هند (IPL) بازی کرد، AB de Villiers را به عنوان بهترین تمام کننده انتخاب کرد. دی ویلیرز همچنین در طول روزهای بازی او برای رویال چلنجرز بنگلور، نیرویی بود که می توان با او حساب کرد.

از طاهر که در جریان بازی IPL 2023 بین CSK و RR در روز پنجشنبه برای استار اسپورت نظر می داد، از او پرسیده شد که از بین ABD و MSD، چه کسی بهتر به پایان خواهد رسید؟

اسپینر سابق آفریقای جنوبی یک انتخاب صریح داشت. “این یک انتخاب سخت است. در بازی امروز من معتقدم هیچ بازیکنی بهتر از ABD نیست. چه به عنوان یک تمام کننده یا در هنگام ایجاد اینینگ در بالای ترتیب ضربه زدن. او بهترین کسی است که تا به حال دیده ام. بنابراین، من او را از MSD انتخاب خواهم کرد.

هر جا که ام اس دونی این بار در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بازی می کند، به نظر می رسد که جمعیت به دنبال او هستند، چه بازی خانگی چنای سوپر کینگز باشد یا نباشد. کاپیتان افسانه ای 41 ساله گفت این “آخرین مرحله” دوران حرفه ای او بود. طبق چندین گزارش، این می تواند آخرین IPL Dhoni باشد. او قبلاً از کریکت بین المللی بازنشسته شده است. چند روز پیش تعداد زیادی از هواداران در باغ ادن در کلکته برای حمایت از دونی جمع شدند. در بازی CSK-راجستان رویالز در جیپور در روز پنجشنبه هیچ تفاوتی نداشت. کاپیتان RR سانجو سامسون پس از برنده شدن پرتاب در این مورد اظهار نظر کرد.

“ما دوست داریم اول ضربه بزنیم. ما می خواهیم به قدرت خود که دفاع است، پایبند باشیم. بازی 200th RR واقعاً خوب است، 10 سال بازی کردن احساس خوبی دارد. دوست دارم امروز اینجا کمی صورتی ببینم، اما زرد است و می دانیم که دلیلش همین است (لبخند می زند). بولت به دلیل حقه بازی را از دست داد، زامپا به جای او بازی می کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله