اول T20I: هندی ها حق داشتند ، زیرا علائم ضربه مغزی حتی پس از 24 ساعت نیز می توانند خود را نشان دهند ، Wirender Shevag می گوید

استرالیا علیه هند ، اول T20I: سرخپوستان حق داشتند ، زیرا علائم ضربه مغزی حتی پس از 24 ساعت نیز می توانند خود را نشان دهند ، Wirender Shevag

راویندرا جید در روز جمعه با 44 تحویل فقط 23 مورد با هواپیمای 1 T20I سریع آتش سوزی کرد.© خبرگزاری فرانسه


Virender Shevag برجسته سابق گفت ، تیم هند کاملاً درست بود ، زیرا جایگزینی برای ضربه مغزی راویندرا جید دریافت کرده بود ، زیرا علائم مرتبط با آسیب دیدگی سر می تواند 24 ساعت پس از ضربه ظاهر شود. سر جید ضربه خورد اما به دنبال فوریت پزشکی نرفت ، اما هنگامی که استرالیا ضرب و شتم کرد ، یوزوندرا چاهال به عنوان جایگزین ضربه مغزی بیرون آمد و 3 بر 25 گرفت تا نقش بزرگی در پیروزی 11 بازی هند مقابل استرالیا داشته باشد. اولین T20 بین المللی.

بوق تجاری

سهواگ ، متخصص در سونی شش ، گفت: “از طرف ما ، این تصمیم درست بود ، زیرا راویندرا جید برای بازی مناسب نبود و نمی توانست بازی كند.”

“این فرصتی بود که به تیم هند داده شد زیرا او به سرش اصابت کرد و اگر به سر شما ضربه بزنید ، هیچ کس نمی تواند بگوید که در این زمان ضربه مغزی ایجاد می شود. این زمان می برد. علائم ممکن است در 24 ساعت. بنابراین تیم هند از این قانون استفاده کرد. ”

شواگ معتقد است استرالیایی ها نباید شکایت کنند زیرا اولین کسانی هستند که آزمایش ضربه مغزی را دریافت کردند.

“وقتی سرش به استیو اسمیت اصابت کرد ، لابوشان به جای او بیرون آمد تا بجنگد و دوید. بنابراین استرالیا هم از این برتری برخوردار شد. بنابراین من فکر می کنم استرالیا نباید شکایت کند.

بالا رفته

“ممکن است آنها فقط یک ادعا داشته باشند که جید به ضرب و شتم و دویدن ادامه داده است ، اما اگر کلاه ایمنی خود را در رختکن باز کنید ، ممکن است تورم داشته باشید ، ممکن است سرگیجه داشته باشید. شاید.”

“من بارها روی کلاه ایمنی کتک خورده ام ، بنابراین می دانم چه احساسی دارد ، اما در زمان ما چنین قوانینی وجود نداشت.”

مباحث ذکر شده در این مقاله