اولین صدصد توپ هری بروک IPL 2023 در Rasgula After Ton در مقابل Kolkata Knight Riders. نگاه کن

پس از شکست در سه مسابقه اول خود، هری بروک سرانجام لیگ برتر هند (IPL) 2023 را با یک قرن درخشان برای SunRisers Hyderabad (SRH) در برابر Kolkata Knight Riders (KKR) روشن کرد. بروک حزب KKR را با 12 چهار و سه شش در یک 55 توپ 100 خراب کرد که SRH را به 228/4 رساند. بروک آن را به عنوان یک “شب خاص” توصیف کرد و گفت: “این بانگ قطعاً در رتبه های بالاتری قرار می گیرد” با بهترین اجراهای دیگر من. پس از پیروزی 23 ران SRH بر KKR در باغ های ادن، بروک در حال ضیافت با غذاهای لذیذ محلی دیده شد.

در ویدئویی که توسط SRH به اشتراک گذاشته شد، بروک در حالی که صورتش با کیک پوشانده شده بود، در حال خوردن یک “ضیافت” دیده شد.

بازکننده انگلانگ با ضربه های قدرتمند کاپیتان حیدرآباد، آیدن مارکرام (50) و آبیشک شارما (32) که دو همکاری کلیدی نیم قرنی را با بروک به هم مرتبط کردند، پشتیبانی شد.

آندره راسل، بازیکن همه کاره هند وست، با ارقام 3-22 موثرترین بازیکن کلکته بود، قبل از اینکه با مشکل مصدومیت در شروع بازی سوم خود بازنشسته شود.

وارون چاکرابورتی، بازیکن اسرارآمیز، تنها ویکت دیگر را در حیدرآباد به دست آورد، در حالی که لاکی فرگوسن نیوزلندی گران ترین بازیکن کلکته بود و 37 ران در دو اور به بیرون درز کرد.

کلکته بدترین شروع ممکن را پس از آن داشت که رحمان الله قرباز، بازکننده افغانستان، بوونشوار کومار کهنه کار هندی را در اولین اوور تعقیب و گریز شکست داد.

مارکو یانسن از آفریقای جنوبی ونکاتش ایر (10) و سونیل نارین (0) را قبل از اینکه رانا با نارایان جاگادیسان (36) اینینگ را ثابت کند، توپ های متوالی را حذف کرد.

رانا در یک نبرد درخشان با قهرمان جدید کلکته، رینکو سینگ، قبل از سقوط به T Natarajan، یک توپ 41-75 به ثمر رساند.

سینگ که پنج توپ آخر را با پنج شش ضربه زد تا به قهرمان کلکته، گجرات تایتانز، در یک مسابقه هیجانی IPL در روز یکشنبه کمک کند، یک توپ شکست ناپذیر 31 توپ 58 را با چهار توپ چهار و چهار شش به ثمر رساند.

کومار، یانسن، ناتاراجان و عمران مالک بازیکنان حیدرآباد پنج ویکت مشترک داشتند، در حالی که اسپینر مایانک مارکانده با نتیجه 2-27 به پایان رسید.

کاپیتان رعنا پس از بازی گفت که پرتاب کننده های کلکته می توانستند حیدرآباد را به امتیاز کمتری محدود کنند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله