اولین بار! MI Rohit Sharma با Giant Run-Chase در برابر PBKS تاریخچه IPL را ثبت کرد

روهیت شارما خوشحال شد زیرا MI با 6 ویکت PBKS را شکست داد© BCCI/Sportzpics

سرخپوستان بمبئی نام خود را در کتاب‌های تاریخ ثبت کردند، زمانی که در روز چهارشنبه موفق شدند در لیگ برتر هند (IPL) 2023، هدفی را با 215 دوش در برابر پادشاهان پنجاب در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تعقیب کنند. در یک مسابقه پر امتیاز دیگر در شانزدهمین دوره لیگ T20، هندی ها از بمبئی شاهد بازی‌های فوق‌العاده‌ای از سوریاکومار یاداو و ایشان کیشان بود که دو نفر هندی تیم را به پیروزی 6 ویکت در موهالی هدایت کردند. تعقیب و گریز موفقیت آمیز باعث شد که قهرمان 5 بار به اولین تیم در تاریخ IPL تبدیل شود که بیش از 200 هدف را در دو مسابقه متوالی تعقیب می کند.

در مسابقه قبلی، قهرمانی های تیم دیوید به تیم کمک کرد تا یک پیروزی به یاد ماندنی مقابل راجستان رویالز کسب کند، زیرا مردان روهیت با موفقیت هدف 213 دویدن را تعقیب کردند.

با توجه به نحوه عملکرد واحد ضربه زدن MI در این فصل، هدف 215 دوش تعیین شده توسط پنجاب کار دشواری به نظر می رسید. اما ایشان با یک توپ 41 توپ 75 سکو را به طرز درخشانی گذاشت. کامرون گرین (23 بر 18) و سوریاکومار یاداو (31-توپ 66) تیم را در تعقیب نگه داشتند.

با این حال، پس از رفتن سوریا، طرفداران MI دلیلی برای هیجان داشتند. اما تیم دیوید و تیلاک ورما ثابت کردند که ویکت موهالی چقدر برای بتمن ها خوب است. این دو به ترتیب 19 امتیاز از 10 و 26 امتیاز از 10 به دست آوردند تا تعقیب و گریز را در 18.5 اور تکمیل کنند.

زمانی که ما استفاده از فرمت T20 را شروع کردیم، 150 امتیاز برنده بود. یک ضربه اضافی نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. من چک کردم و میانگین امتیاز این فصل حدود 180 امتیاز است. SKY این کار را برای چند بار انجام داد. پشت ویکت قدرت اوست. او به خوبی از آن استفاده کرد. روهیت کاپیتان MI در پایان مسابقه گفت.

نتیجه همچنین نشان داد که PBKS در بازی های خانگی موفق به شکستن اردک خود نشد. این چهارمین شکست متوالی برای فرنچایز تحت رهبری شیخار داوان در موهالی بود.

هندی های بمبئی با این برد با 5 برد از 9 مسابقه به رده ششم جدول صعود کردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله