اولین بار در کریکت هند! KL Rahul برای رسیدن به نقطه عطف مهم از Virat Kohli و Rohit Sharma پیشی می‌گیرد

کاپیتان LSG KL Rahul در بازی مقابل GT در روز شنبه.© BCCI/IPL

KL Rahul اخیراً به دلیل نتایج ضعیف خود مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است. اگرچه فرم بین المللی او خوب نبوده است، اما انتظارات زیادی از او به عنوان کاپیتان لاکنو سوپر غول ها در لیگ برتر هند (IPL) 2023 می رود. او اخیرا در بازی مقابل پنجاب کینگز 74 توپ به ثمر رساند. او در دیدار شنبه IPL 2023 در لاکنو در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در فرم خوبی ظاهر شد. راهول در طول اینینگ به نقطه عطف خاصی رسید. در آخرین توپ تعقیب و گریز 136 LSG در مقابل GT، راهول با ضربه چهار ضربه ای به محمد شامی 7000 دوش در T20 ها را پشت سر گذاشت.

راهول اولین ضربه زن هندی است که در کمتر از 200 اینینگ بیش از 7000 ران T20 به ثمر رساند. راهول برای رسیدن به امتیاز به 197 اینینگ نیاز داشت. سریعترین نفر بعدی که به نقطه عطف رسید ویرات کوهلی است که در 212 اینینگ به نقطه عطف رسید. Shikhar Dhawan سومین هندی سریع با 7000 دوش T20 – در 246 اینینگ است. روهیت شارما کاپیتان هندی در T20 در 258 اینینگ از 7000 دوش عبور کرد.

در مورد بازی، هاردیک پاندیا با 50 توپ 66 گل برتری را به ثمر رساند، اما ضربه آهسته در وسط چارچوب به این معنی بود که گجرات تایتانز تنها توانست در یک مسابقه IPL در روز شنبه در مقابل لاکنو سوپر جاینتز، امتیاز متوسط ​​135 برای شش را به دست آورد. Wriddhiman Saha 47 توپ از 37 توپ را به ثمر رساند تا پایه ها را بگذارد، اما هاردیک نتوانست در بیشتر بازی های خود به میدان برود، اگرچه او ضربه آهسته را با چند ضربه محکم در پایان جبران کرد.

با اینینگ‌ها کمی کند و کمک به اسپینرها، ضربه زدن دشوار بود و Krunal Pandya بهترین بازیکن لاکنو بود، زیرا او پس از رسیدن به چین در اور دوم، تنها برای 16 ران دو ویکت گرفت.

پیسرز نوین الحق (1/19) و مارکوس استوینیس (20/2) نیز این کار را انجام دادند، اما راوی بیشنوی یک بازی فراموش نشدنی داشت و 49 دور سهمیه خود را در چهار اور واگذار کرد.

زمین جهش و سرعت چندانی نداشت، اما نوین الحق به خوبی از شرایط استفاده کرد و اجازه نداد ضربه زن ها آزادانه بدود زیرا در دو اوور اول خود تنها 12 توپ دریافت کرد.

کرونال اولین خون را با اخراج شوبهمن گیل به خاطر اردک در دومین زایمانش به دست آورد و بازکننده توسط راوی بیشنوی در زمان طولانی به میدان رفت.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله