اورتون، فارست رایز از منطقه سقوط خارج شد، لستر روز دوشنبه 21 گل به ثمر رساند

اورتون پس از پیروزی بی‌رحمانه 5-1 مقابل برایتون در روز دوشنبه از منطقه سقوط لیگ برتر خارج شد، در حالی که امیدهای بقای لستر پس از شکست 5-3 مقابل فولام در تعادل است. ناتینگهام فارست نیز با پیروزی 4-3 مقابل ساوتهمپتون از رده سوم جدول جدا شد. برایتون قصد دارد برای اولین بار در تاریخ باشگاه به اروپا راه پیدا کند، اما به نظر می رسد برنامه سخت تیم روبرتو د دربی را به ارمغان آورده است زیرا تیم اورتون بدون برد خارج از خانه از اکتبر، شکست خورده است.

تافی ها زمانی رویایی را شروع کردند که عبدالله دوکورت تنها پس از 34 ثانیه دروازه را باز کرد.

شوت درخشان دوکور از ارسال دوایت مک نیل، برتری اورتون را دو برابر کرد تا اینکه جیسون استیل، دروازه بان برایتون، پاس مک نیل را به دروازه خودی تبدیل کرد.

د دربی با انجام چهار تعویض در نیمه دوم پاسخ داد و برایتون یک گل اورتون به ثمر رساند اما در ضدحمله گرفتار شد که مک نیل خونسردی زیادی از خود نشان داد و استیل را شکست داد و نتیجه را 4-0 کرد.

الکسیس مک آلیستر پس از اینکه کائورو میتوما توپ را از تیرک دروازه خارج کرد، یک گل را به عقب کشید.

اما این مک نیل بود که حرف آخر را زد و یک عملکرد خیره کننده را با ضربه ای به گوشه بالا در وقت های تلف شده به پایان رساند.

اولین برد در هشت بازی، مردان شان دایچ را دو امتیاز از منطقه سقوط دور می کند.

Dysch گفت: “این کیفیت عملکردی است که ما می خواهیم ایجاد کنیم.” “این نشان می دهد که وجود دارد — این ثباتی است که من به دنبال آن بودم.”

برایتون با دو بازی کمتر از تاتنهام در رده هفتم باقی مانده است، اما به نظر می رسد تلاش آنها برای صعود به جمع چهار تیم برتر از بین رفته است.

– مبارزه ذهنی لستر –

رئیس لستر، دین اسمیت، اعتراف کرد که بازیکنانش پس از یک عملکرد دفاعی فاجعه بار در کریون کوتیج، با فشار ناشی از نبرد سقوط دست و پنجه نرم می کنند.

روباه ها که در سال 2016 به طرز خیره کننده ای قهرمان لیگ برتر شدند و دو سال پیش جام حذفی را بالای سر بردند، به سقوط چشم دوخته اند.

برد در اورتون و فارست لستر را به منطقه سقوط سوق داده است و آنها همچنین پیش از پایان فصل در خانه وستهم، با رقبای لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول و نیوکاسل روبرو خواهند شد.

تنها لیدز و بورنموث گل‌های بیشتری نسبت به لستر در لیگ برتر دریافت کرده‌اند و کاستی‌های دفاعی آنها را دوباره در کریون کوتیج از بین می‌برد.

گل های ویلیان، کارلوس وینیسیوس و تام کایرنی قبل از پایان وقت استراحت، نتیجه را 3-0 کرد.

اسمیت گفت: «نیمه اول چیزی است که ما را کشت. نمی توان در این سطح سه گل برتری را از دست داد و انتظار بازگشت داشت.

برخی از آنها از نظر اخلاقی با فشار دست و پنجه نرم می کنند، اما این وظیفه من و کادر مربی است که آن را بفهمیم و تیم مناسب را انتخاب کنیم.

کرنی و ویلیان دوباره هر دو طرف گل تسلی هاروی بارنز را زدند تا نتیجه 5-1 شود.

جیمی واردی همچنین اولین پنالتی لستر در این بازی را دید که توسط برند لنو در نیمه دوم پر جنب و جوش مهار شد، قبل از اینکه تیم میهمان با دو گل دیگر در 10 دقیقه پایانی پاسخ داد.

جیمز مدیسون پنالتی دوم را قبل از ضربه زدن بارنز به گل تبدیل کرد و بعد از یک ترکیب دفاعی فاجعه بار بین شین دافی و لنو، نتیجه را 5-3 کرد.

فارست در یک تریلر هفت گلی که عملاً سرنوشت ساوتهمپتون را رقم زد، سه امتیاز از منطقه سقوط فاصله گرفت.

استیو کوپر، رئیس جنگل، گفت: «در بازی اتفاقات زیادی افتاد. من از کیفیتی که در حمله نشان دادیم، ایجاد موقعیت و گلزنی بسیار خوشحالم، اما با گل هایی که دریافت کردیم، افتخار نکردیم.»

دو گل در سه دقیقه از تایوو آوونیا، فارست را در مسیر پیروزی قرار داد، قبل از اینکه کارلوس آلکاراز یک گل را به عقب برد.

مورگان گیبز وایت از روی نقطه پنالتی برتری دو گل را برای تیم میزبان به ارمغان آورد، اما پس از ضربه سر لنکا در اوایل نیمه دوم، آنها مجبور شدند لحظاتی عصبی را تحمل کنند.

دانیلو یک حرکت تیمی خوب را در 17 دقیقه از زمان انجام داد تا به مردان کوپر در انتهای بازی نفس بکشد، علیرغم اینکه جریمه وقت تلف شده جیمز وارد-پروس که یک بار دیگر مبلغ عقب افتاده را کاهش داد.

ساوتهمپتون با سه بازی مانده به پایان هشت امتیاز فاصله دارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله