اوتکارشا پاوار کیست؟ همسر آینده روتوراج گایکواد که برای ماهاراشترا کریکت بازی می کرد

اوتکارشا پاوار کیست؟  همسر آینده روتوراج گایکواد که برای ماهاراشترا کریکت بازی می کرد

اوتکارشا پاوار نیز یک بازیکن کریکت است که نماینده ماهاراشترا بوده است.© اینستاگرام

Ruturaj Gaikwad فصل موفق دیگری را برای Chennai Super Kings با مجموع 590 دوش به پایان رساند. از آنجایی که CSK پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هند (IPL) را در اوایل این هفته کسب کرد، گایکواد این فصل را به عنوان دومین گلزن برتر این دوره پس از شریک افتتاحیه دوون کانوی به پایان رساند. در طول پیروزی CSK در سال 2021، گایکواد پس از به ثمر رساندن 635 ران در فصل، برنده کلاه نارنجی شد. روتورای به لطف عملکرد مداوم خود در IPL و همچنین در پیست داخلی، به عنوان بازیکن ذخیره برای فینال جام جهانی آزمایشی آینده به تیم هند اضافه شد.

با این حال، او از مسابقات انصراف داد زیرا قرار است اواخر این هفته ازدواج کند. نامزد او Utkarsha Pawar نیز در اوایل این هفته در فینال IPL 2023 شرکت کرد.

او همچنین بخشی از جشن های CSK پس از بازی بود.

اما اوتکارشا پاوار کیست؟

اوتکارشا در 13 اکتبر 1998 متولد شد. او همچنین بازیکن کریکت است و نماینده ماهاراشترا در مسابقات داخلی است. وقتی در مورد سبک بازی خود صحبت می کنیم، این جوان 24 ساله یک بازیکن همه کاره است که یک توپ انداز بازوی راست و یک ضربان ساز است.

با این حال، آخرین باری که او این بازی را انجام داد تقریباً 18 ماه پیش بود. بر اساس گزارش ها، او در حال حاضر در موسسه علوم تغذیه و تناسب اندام (INFS) در پونا مشغول به تحصیل است.

گایکوادا و اوتکارشا در 3 ژوئن ازدواج خواهند کرد.

با حذف گایکواد از ترکیب هند برای فینال‌های WTC، یاشاسوی جیسوال به لطف تلاش‌های عالی اخیرش در IPL دیر به‌عنوان بازیکن پشتیبان دعوت شد.

در همین حال، هند هیچ تغییری در ترکیب 15 نفره ای که بعد از حذف KL Rahul به دلیل مصدومیت نام برد، ایجاد نکرد.

فینال WTC در 7 ژوئن در Oval لندن بین هند و استرالیا برگزار می شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله