انواع دستکش پزشکی یکبار مصرف، بررسی مزایا، معایب و کاربردهای آن

این جنس دستکش فاقد لاتکس هستند بنابراین مانع حساسیت های پوستی انواع دستکش های پزشکی https://sedanmed.ir/medical-gloves-choice/ ناشی از لاتکس می شوند به همین دلیل در برخی از حرفه ها جایگزین مناسب تری برای دستکش های لاتکس هستند، همچنین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از لاتکس و نیتریل می باشند. همچنین دستکش های مکستر دارای نوع جراحی هم هستند.با وجود ایجاد حساسیت های پوستی توسط دستکش های لاتکس ولی همچنان جراحان از این دستکش ها استفاده می کنند که این به دلیل تکنولوژی بهبود یافته این محصول می باشد که حساسیت پوستی کمتری را به وجود می آورد. تولید کننده دستکش نیتریل نیز این محصول انواع دستکش های پزشکی را از پلیمر سه گانه مصنوعی تولید می کند.این دستکش هم به عنوان جایگزین لاتکس و هم وینیل به حساب می آید زیرا هم بدون لاتکس است و هم نسبت به وینیل مقاوم تر است

انواع دستکش پزشکی

تخصصی ترین مرکز تولید و توزیع دستکش های صنعتی و کارگری در ایران . انواع دستکش های پزشکی در پی مطلب بیشتر در مورد بررسی قیمت و خرید انواع دستکش پزشکی نیتریل و لاتکس حرف می زنیم. برای اطلاع از قیمت و ویژگی های دستکش معاینه لاتکس بدون پودر مالزی با پشتیبانی تماس بگیرید.کارشناسان ما اطلاعات کاملی در زمینه دستکش معاینه لاتکس بدون پودر مالزی در اختیار شما قرار خواهند داد. دستکش معاینه پزشکی به جلوگیری از آلودگی مراقبین و بیماران کمک می کند. دستکش ها جهت معاینه و جراحی از انواع دستکش پزشکی به شمار می روند که در میان آن ها نیتریل و لاتکس هم از جنبه معاینه انواع دستکش های پزشکی و هم جراحی برخوردارند ولی وینیل و نایلونی تنها جنبه معاینه دارند.

 

در واقع افراد برای انجام کارهایی که به لمس و دقت بالایی را می طلبند انواع دستکش های پزشکی از این دستکش استفاده می کنند دستکش های لاتکس خیلی انعطاف پذیرو بادوام اند و تنها عیبی که دارند این است که بعضی افراد به لاتکس حساسیت دارند. نماینده مرکزی دستکش لاتکس در ایران بعنوان بخشی از کارخانه دستکش لاتکس دارای زیرمجموعه ای از نمایندگی ها در سرتاسر ایران می باشد که شامل نمایندگی دستکش spa، نمایندگی دستکش لاتکس biomax و غیره می باشد این نمایندگی ها تنها فروش دستکش لاتکس را بر عهده ندارند بلکه دستکش های نیتریل و وینیل با همین برند ها توسط آن ها به فروش می رسد. انواع دستکش های پزشکی در واقع دستکش های وینیل نوعاً ضخیم تر و گشادتر از دستکش های لاتکس و نیتریل می باشند.

انواع دستکش های پزشکیاین قطرک های تنفسی با ماندگاری نامشخص در هوا و روی اجسام از مهمترین راههای آلودگی دست ها هنگام لمس هستند به همین جهت استفاده از دست کش یکبار مصرف را برای پیشگیری از کرونا موثر می دانند. انواع دستکش های پزشکی ولی بعدها مشخص شد که مهمترین راه انتقال بیماری ذرات ریز و قطرک هایی است که هنگام عطسه ، سرفه یا حرف زدن افراد مبتلا در هوا پخش می شود. اگرچه در اوایل شیوع بیماری کرونا استفاده از دست کش یکبار مصرف به شدت مورد تاکید بود اما پس از بررسی های مختلف مشخص شد انواع دستکش های پزشکی که استفاده از آنها به عنوان یک راه محافظتی چندان موثر نیست و حتی می تواند اثر معکوس داشته باشد. این ویروس با توان شیوع بالا در ابتدا جان انسان های زیادی را در چین گرفت و پس از آن در سراسر جهان شایع شد.

قیمت انواع دستکش پزشکیبرای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان انواع دستکش های پزشکی در بیمارستان ها و دیگر محیط های درمانی به تجهیزات و ملزومات زیادی نیاز است. دستکش های پزشکی در بیمارستان ها و مراکز بهداشت کاربرد زیادی دارد. در دو رنگ آبی و مشکی عرضه میشود که در صورت سوراخ شدن، به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. انواع دستکش های پزشکی نمایندگی های فروش دستکش spa در ایران فروش دستکش spa در انواع مختلف را به صورت اینترنتی یا به شکل عمده انجام می دهند.یک نمونه جنس از این دستکش ها که توسط این نمایندگی ها به فروش می رسد دستکش نیتریل spa می باشد. قیمت دستکش spa glove به عنوان واردکننده دستکش نیتریل، توسط نمایندگی های فروش آن در کشور مالزی مشخص می شود.

نمایندگی دستکش نیتریل spa فرو ش دستکش نیتریل را در دو رنگ آبی و مشکی انواع دستکش های پزشکی و همینطور لاتکس و وینیل را انجام می دهد. در برابر آلودگیها از دست محافظت میکنند. در گذشته از پودر لیکوپودیوم و تالک برای این کار استفاده میشد که به دلیل حساسیتزایی دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد. این قیمت پایین میتواند نشاندهنده محافظت محدود آن در برابر مواد شیمیایی و عوامل بیماریزا باشد. انواع دستکش های پزشکی شرکت دستکش حریر ایران بعنوان کارخانه دستکش لاتکس در ایران فعالیت دارد که نمایندگی دستکش لاتکس این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سرتاسر کشور به فروش می رساند. انواع دستکش های پزشکی کارخانه دستکش پزشکی فروش و عرضه این محصولات را به تمامی نمایندگی های سرتاسر کشور دارد.یکی از این نمایندگی ها نمایندگی فروش دستکش رزمریم که تحت نظارت کارخانه دستکش پزشکی رزمریم قرار دارد.این نمایندگی به دلیل عرضه محصولات رز مریم با کیفیت بالا دارای مشتریان بسیار می باشد.

با خرید اینترنتی می توان از تمامی خدمات آن اعم از ارسال آسان محصول، انواع دستکش های پزشکی در جریان ویژگی های محصول قرار گرفتن یا عودت محصول بهره مند شد. در این قسمت می خواهیم در مورد دستکش پزشکی جراحی بگوییم که از نظر کارایی در سطح عالی قرار می گیرد. انواع دستکش های پزشکی شما در این جا می توانید هم به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کنید و هم به فروشگاه های اینترنتی. در صورت تمايل به دريافت خدمات (مطالعه فرصت سرمايه گذاری، تحقيقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سيستم سازی کسب و کار) می توانيد پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکميل نمايئد و يا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائيد. نباید این دستکش را بعد از ضدعفونی دوباره استفاده کرد؛ چرا که در صورت ضدعفونی قابلیت نفوذ ویروس افزایش مییابد و شانس ابتلا به کرونا را بالا خواهد برد.

دستکش نیتریل کرنبری cranberry تحت لیسانس آمریکا می باشد انواع دستکش های پزشکی که در کشور مالزی تولید و ساخته می شود . پخش دستکش نیتریل با برند کرنبری توسط نمایندگی دستکش کرنبری انجام می پذیرد. دستکش های نیتریل کرنبری در رنگ های آبی و مشکی به بازار عرضه می شود.دستکش نیتریل به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی به عنوان دستکش آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها می توان از آن استفاده کرد، علاوه بر آزمایشگاه این دستکش در آشپزخانه ها، صنایع غذایی، آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی انواع دستکش های پزشکی قابل استفاده است. دستکش های جراحی علاوه بر اتاق عمل در آزمایشگاه ها، دندانپزشکی و داروخانه نیز استفاده می شود.

به این منظور شما می توانید انواع دست کش یکبار مصرف را از داروخانه ها و سایر مراکز تهیه کنید و مورد مصرف قرار دهید. را از این فروشگاه ها با قیمت و کیفیتی متفاوت از همه جا خریداری کنید انواع دستکش های پزشکی و خرید خود را درب منزل دریافت کنید. انواع دستکش لاتکس. انواع دستکش لاتکس در دو نوع دستکش لاتکس بدون پودر و دستکش لاتکس پودر دار به فروش می رسد که شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود آن ها را خریداری نمایید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه خواهد شد.

انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی

دستکش های مورد استفاده برای فعالیت های خانگی به عنوان مثال دستکش های انواع دستکش های پزشکی ساخته شده از لاتکس طبیعی ، نیتریل ، وینیل و پلی اتیلن معمولاً استانداردهای توصیف شده برای دستکش های پزشکی که در مراقبت های بهداشتی استفاده می شوند را رعایت نمی کنند بنابراین حفاظت کاملی در برابر ورود پاتوژن ها ارائه نخواهند داد. ما گفته نماند که تقریبا ۹۹ درصد مصرف دستکش های جراحی در جهان از لاتکس است ولی آن دسته از جراحانی که به دستکش لاتکس حساسیت داشته باشند بهتر است از دستکش با ماده اولیه «نئوپرین» استفاده کنند که یک لاتکس طبیعی خیلی خالص و بدون عوارض است . انواع دستکش های پزشکی بنابراین هیچ منبع طبیعی جهت تولید این لوازم و تجهیزات به کار برده نشده است.

بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان دستکش های یکبار مصرف کشور هایی همچون آلمان ، انگلیس ، کانادا و … دستکش جراحی ulma در نوع خود دستکشی بی نظیر جهت جراحی هایی انواع دستکش های پزشکی همچون جراحی مغز و اعصاب،چشم، گوش و حلق و بینی و غیره است که این به دلیل کم پودر یا بدون پودر بودن این محصول می باشد.خرید اینترنتی دستکش جراحی با برند هایی مانند ulma، dr glove، گلوری تاچ یا دیگر دستکش جراحی هندی و مالزی به صورت عمده و به طور مستقیم برای همگان فراهم شده است. دستکش جراحی سوپا با جنس لاتکس و نایلونی تولید می شود و به دو صورت استریل و غیر استریل انواع دستکش های پزشکی به بازار عرضه می شود.

قیمت دستکش پزشکی با توجه به مواد اولیه مورد استفاده انواع دستکش های پزشکی در آن ها و برند تولید کننده آن ها متفاوت می باشد. قبل از اینکه بخواهیم در مورد دستکش نیتریل توضیح دهیم باید بدانیم انواع مختلفی از دستکشهای جراحی وجود دارد که برای انجام عملهای جراحی و معاینات پزشکی استفاده میشود. انواع مختلفی از دستکش برای محافظت از دست ها در برابر خطرات شغلی و همچنین به عنوان ابزاری برای پوشش استریل پوست برای کارهای خاص وجود دارد. البته شرکت دستکش حریر ایران انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی را در ایران تولید می کند. کارخانه دستکش لاتکس، انواع دستکش دندانپزشکی و دستکش جراحی ایرانی را تولید می کند (رز مریم،حریر،مدیال)، که با استفاده از سه متریال مختلف تولید می شوند: لاتکس، انواع دستکش های پزشکی نئوپرن و نیتریل، بنابراین قیمت دستکش جراحی با توجه به مزیت ها و معایب هر یک از آن ها مشخص می شود.

قیمت دستکش جراحی حریر در مقایسه با قیمت برند های خارجی وارد شده انواع دستکش های پزشکی به کشور کمی ارزان تر است،همچنین می توان این محصول را به قیمت درب کارخانه از کارخانه دستکش جراحی حریر تهیه کرد. پودری بودن این محصول باعث راحتی در استفاده از آن می شود. همانطور که از نام دستکش استریل جراحی بدون پودر مشخص است این دستکش ها به جهت استریل بودن و فاقد پودر بودن در بیمارستان ها جهت جراحی کاربرد دارند ولی دستکش جراحی پودری و کم پودر کمتر توسط جراحان مورد استفاده انواع دستکش های پزشکی قرار می گیرد به دلیل داشتن پودر روی سطح آنها که موجب انتقال آلودگی می شود.

دستکش یکبار کصرف پزشکی کاربرد زیادی در بیمارستان ها دارد و بدون این محصول ارائه بسیاری از خدمات درمانی با مشکل مواجه می شود. دستکش لاتکس قابلیت ضدعفونی دارد و می توان آنرا با الکل ضدعفونی کرد بدون اینکه هیچ تاثیری در کارایی آن داشته باشد. استفاده می شود. انواع دستکش های پزشکی دستکش جراحی سوپرمکس دارای ویژگی های مشابه با دستکش جراحی ulma و intouch می باشد و استریل و یکبار مصرف نیز هست. دستکش جراحی ulma از جنس لاتکس می باشد و جزء دستکش های کم پودر جراحی می باشد که در بسیاری از جراحی های عمومی وتخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش جراحی intouch هم در دو نوع بدون پودر و کم پودر تولید می شود و از جنس لاتکس می باشد و همانند دستکش جراحی ulma برای انواع دستکش های پزشکی جراحی هایی مانند جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی های زیبایی و …

کاربرد این نوع از دستکش در امور روزانه همانگونه که گفته شد انواع دستکش های پزشکی بالا است و شما می توانید از آن در جاهای مختلفی استفاده کنید و از داشتن آن لذت ببرید. انواع دستکش : دستکش های پزشکی معمولاً از پلیمرهایی مانند لاتکس ، وینیل و نیتریل ساخته می شوند ، اگرچه ممکن است دستکش یکبار مصرف از مواد دیگر مانند نئوپرن پیدا کنید. دستکش به عنوان یک محافظ در برابر آلودگی و مخاطرات انواع دستکش های پزشکی بیولوژیکی استفاده می شود و انواع آنها را می توان برای محافظت از خطرات مکانیکی ، خطرات حرارتی ، شیمیایی ، کار با مواد غذایی یا در صنعت داروسازی مورد استفاده قرار داد.