“انتخاب کنندگان نگاهی دیگر به او خواهند داشت”: دیدگاه بزرگ سورش راینا در مورد IPL Wicket-Keeper

عکس فایل سورش راینا© توییتر

بازیکن سابق تیم کریکت هند، جیتش شارما، بت بان ویکت بان کینگز پنجاب را تمجید کرده و از او برای کسب شانس در تیم ملی حمایت کرده است. در یک تعامل اخیر، از راینا در مورد شانس حضور جیتیش در تیم ملی پرسیده شد و مفسر IPL کاملاً خوش بینانه به نظر می رسید. این بازیکن 29 ساله در این فصل برای فرانچایز خود بسیار تأثیرگذار بوده است و قبلاً چند ضربه مهم در برابر حملات بولینگ معتبر انجام داده است. او اولین بازی خود را برای هندی های بمبئی در سال 2016 انجام داد، اما در دو فصل اخیر با تیم PBKS موفقیت کسب کرده است.

تا اینجای کار او در میانه بازی فوق العاده ای بازی می کند. او چند فیلم کوتاه مهم ساخت. او بازیکنی تهاجمی است، او قبلاً بخشی از تیم هند بوده است، اما بله، او می تواند یک بازیکن متوسط ​​عالی باشد. مهارت های ویکت نگه داشتن او خوب است. او واقعاً همه را با روشی که خفاش می کند تحت تأثیر قرار داده است. من مطمئن هستم که انتخاب کنندگان دوباره به او نگاه خواهند کرد. هندوستان تایمز به نقل از راینا گفت: توانایی ضربه زدن او واقعاً خوب است و در آینده تعداد بیشتری از او را خواهید دید.

رینکو سینگ فصل درخشان دیگری را به عنوان یک تمام کننده با مرز آخرین توپ به افسانه خود اضافه کرد زیرا نایت سواران کلکته در روز دوشنبه پنجاب کینگز را با پنج ویکت شکست دادند تا امیدهای خود در پلی آف IPL را زنده نگه دارند.

این یک نمایش کامل «RRR» از KKR بود که نیم قرن از کاپیتان نیتیش رانا و آندره راسل عضلانی به تعقیب 180 اضافه کردند و دیدند که رینکو بازی را با 10-ball-21 به پایان رساند.

پیش از این، وارون چاکرابورتی یک بار دیگر بخش بولینگ خود را به طرز درخشانی رهبری کرد تا 3/26 را به دست آورد، زیرا KKR یک نمایش بولینگ مرتب برگزار کرد تا PBKS را به 179 برای هفت نفر محدود کند، پس از اینکه بازدیدکنندگان تصمیم گرفتند روی ویکت آهسته ضربه بزنند.
(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله