ام اس ثونی در مقابل پادشاهان پنجاب یک استامپینگ بی پروا می کشد. توییتر آن را “وحشی” می نامد. نگاه کن

پنجاب کینگز یک تعقیب و گریز هیجان انگیز 201 را در برابر چنای سوپر کینگز به پایان رساند تا پنجمین برد خود در IPL 2023 را در روز یکشنبه به ثبت برساند. هنگامی که از PBKS خواسته شد ابتدا ضربه بزند، PBKS به لطف ضربه شکست ناپذیر 92 ران دوون کانوی، 200/4 را در 20 اور واگذار کرد. تیم تحت رهبری شیخار داوان کمی دیرتر با مشکل مواجه شد اما در نهایت پس از اینکه سیکندررضا سه ران پیروز در آخرین توپ مسابقه شکست داد، راهی برای خروج پیدا کرد. جدای از چنین برخورد هیجان انگیزی، چیزی که توجه زیادی را به خود جلب کرد، اخراج پرابسیمران سینگ توسط کاپیتان CSK، ام اس دونی بود.

در اور نهم تعقیب و گریز PBKS، پرابسیمران کاملاً قادر به قدردانی از تحویل Ravindra Jadeja در حالی که او از چین خارج شد، نبود. Dhoni که پشت کنده ایستاده بود، توپ را گرفت و راحت آن را به زمین فرستاد. اما کاپیتان CSK قبل از انجام شرط‌بندی و قبل از ایجاد مشکل در استامپ، کمی پرابسیمران را مسخره کرد و او را برای 42 ران فرستاد.

ضربه دلخراش دونی باعث شد تا هواداران در توییتر از کاپیتان سابق هند تمجید کنند.

پنجاب در تعقیب 201 برای پیروزی، به 9 ران قبل از پایان نهایی نیاز داشت و ماتیشا پاتیرانا تنها دو بار از سه تحویل اول را واگذار کرد. اما رضا تحت فشار بسیار آرام باقی ماند و در دو تحویل بعدی هر کدام دو ران به ثمر رساند.

رضا (13 بدون بیرون) آخرین توپ را به سمت مرز هدایت کرد اما ماهیش تکشانا او را در فاصله کمی از طناب ها در یک عملکرد درخشان متوقف کرد. اما در آن زمان، PBKS ضرب و شتم سه ران انجام داد و تماشاگران خانگی را در Chepavka ساکت کرد.

پنجاب در سال 201 برای 6 بازی را به پایان رساند زیرا پرابسیمران سینگ (42)، لیام لیوینگستون (40)، سام کوران (29) و جیتش شارما (21) نقش مهمی را در ضربه درخشان دوون کانوی ایفا کردند که 92 تیم CSK را باز کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله