امدادگران اورتون مقابل لستر مساوی کردند اما فاکس از رده سوم جدول صعود کرد

الکس ایووبی از اورتون تساوی 2-2 مقابل لستر رقیب سقوط کرد را نجات داد اما این روباه ها بودند که پس از جدال مهم روز دوشنبه از رده سوم جدول لیگ برتر خارج شدند. ایووبی در نیمه دوم در استادیوم کینگ پاور پس از اینکه جیمز مدیسون فرصتی را هدر داد تا لستر را 3-1 جلو بیاندازد، با مهار پنالتی او توسط جردن پیکفورد به تساوی رسید. دومینیک کالورت-لوین با یک پنالتی زودهنگام اورتون را پیش انداخت و لستر با گل های کاگلار سویونکا و جیمی واردی پاسخ داد.

لستر که یکی از 12 بازی اخیر خود در لیگ را برده است، با تفاضل گل از منطقه سقوط خارج شده است.

روباه ها، قهرمان لیگ برتر در سال 2016، برای اولین بار در 9 سال گذشته برای اجتناب از بازی در چمپیونشیپ می جنگند.

دین اسمیت، سرمربی لستر گفت: “ما یک پنالتی را 3-1 دریافت کردیم، اما در نیمه اول نیز برای مدت طولانی دوم شدیم.”

ما می‌دانستیم که نتیجه امروز تعیین‌کننده اتفاقی که قرار است بیفتد نیست.

اورتون که آخرین بار در سال 1954 در لیگ دسته دوم بازی کرد، همچنان در رده نوزدهم قرار دارد.

شاگردان شان دایچ با چهار بازی باقی مانده برای هر یک از پنج باشگاه انتهای جدول، یک امتیاز با امنیت فاصله دارند.

اورتون فصل گذشته تحت هدایت فرانک لمپارد به سختی از سقوط اجتناب کرد، اما مبارزات آنها دوباره به انتصاب دایچه در ژانویه منجر شد.

تافی ها آرسنال و لیدز را در دو بازی از سه بازی ابتدایی دایچه شکست دادند، اما از آن زمان تنها یکی از 11 بازی را بردند که باعث اعتراض شدید هواداران علیه سلسله مراتب باشگاه شد.

دیش گفت: “ما اعصابمان را حفظ کردیم، به تلاش برای خلق چیزها ادامه دادیم و در کل بازی خوبی بود، حتی اگر سه امتیاز را نگرفتیم.”

“من برای پیاده روی در نقش به اینجا نیامدم. می دانستم که این یک چالش خواهد بود. تنها حمله امشب دو گل بسیار نرم بود، اما ذهنیت چیزی است که ما می خواهیم.”

با وجود آشوب هواداران اورتون، آنها در دقیقه 15 پیش افتادند.

تیموتی چستنات بیهوده یک پنالتی را از دست داد و در حالی که مهاجم سعی داشت پاس بلند سیموس کلمن را مهار کند، با بی احتیاطی کالورت-لوین را زمین گیر کرد.

کالورت-لوین برای اولین گل خود از اکتبر و دومین گل خود در یک کمپین پر از مصدومیت، یک ضربه نقطه ای به سقف دروازه زد.

لستر نیاز به پاسخ داشت و با قاطعیت در 11 دقیقه دو گل به ثمر رساند.

ارسال هاروی بارنز در دقیقه 22 توسط وات فائس از روی دروازه به عقب برگشت و ضربه نیمه والی سویونکو با تلاش ضعیف جردن پیکفورد دفع شد.

– واردی سال ها را به عقب برمی گرداند –

در دقیقه 33 خط دفاعی خراش اورتون دوباره لو رفت.

ایووبی خیلی راحت مالکیت توپ را از دست داد و واردی سال ها را به عقب بازگرداند و با سرعت به پاس مدیسون رسید و پیکفورد را برای پایانی باکلاس دور زد.

اورتون در خط دفاعی به هم ریخته بود و مایکل کین در وقت های تلف شده نیمه اول یک پنالتی را از دست داد که با دستی دراز ارسال بارنز را مهار کرد.

اما مدیسون پنالتی را مستقیماً در پیکفورد زد تا به اورتون امید تازه ای بدهد.

این سیو همچنین ادای احترام به تمرین پیکفورد دروازه بان انگلیس بود.

دوربین های تلویزیونی تصویری از بطری آب او را در پشت تور نشان دادند که با جزئیاتی در مورد پنالتی گیران احتمالی لستر پوشانده شده بود، از جمله شرح: “جیمز مدیسون – بمان – 60 درصد در مرکز”.

پیکفورد گفت: “من تکالیفم را انجام دادم. امروز صبح به جایی که می رفتم زنگ زدم. او بازیکن خوبی است و انتظار داشت من حرکت کنم، اما من دو بار بلوف زدم.”

زمانی که هافبک اورتون در دقیقه 54 بازی را به تساوی کشاند، ایووبی مجبور شد مدیسون را جبران کند که پس از ضربه سر کالورت-لوین، پاس مک نیل را با ضربه سر، ایورسن را از 10 یاردی به پایان رساند.

در یک فینال پر تنش، ضربه سر واردی توسط جیمز تارکوفسکی از خط خارج شد، در حالی که ایورسن در پای کالورت-لوین قبل از منحرف کردن موشک عبدالله دوکور، سیو را انجام داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله