اما امل مالک در مورد چگونگی طرفداران سلمان خان برای طرفدار شاه روخان رفتن: “سلمان برای من همه چیز است”

اخیراً برخی از طرفداران سلمان خان در شبکه های اجتماعی ازآمال مالک آهنگساز موسیقی بازدید کردند. هواداران از او عصبانی شدند و گفتند او طرفدار شاهرخان است. اکنون در یک مصاحبه اماال گفت که تصمیم گرفت به توئیت های آنها پاسخ دهد زیرا آنها شروع به سوusing استفاده از طرفداران و خانواده اش کردند.

در ماه آگوست ، آمال توییت کرد ، “Main Bhi #Srkian hoon (من همچنین طرفدار SRK هستم).” این توئیت با واکنش خشمگینانه طرفداران سلمان روبرو شد که گفتند او را دنبال نمی کنند. “آیا شما در مورد # سلمان خان منفی صحبت می کنید ؟؟؟ من او را دنبال کردم ج Wr برای شما اتفاق افتاده است ؟؟؟ “- در یک اظهار نظر گفت. آمال به چندین توییت پاسخ داد.” او در توییت خود نوشت: “پس عضو من نشوید ، من چیزی نگفتم ، اما من برای طرفداران شما نمی میرم.”

اکنون در مصاحبه با Times Now Amaal گفت که سلمان برای او مانند یک خانواده است و اهانت به هواداران باعث می شود اعتبار بازیگر لکه دار شود. “افرادی که می گویند طرفداران یک ستاره خاص هستند باید بدانند که فلان ستاره من را پرتاب کرده است و او برای من همه چیز است. او (سلمان) یک خانواده است. و شاهرخان یک سوپراستار بزرگ است و همه کشور او را دوست دارند. امامال مالک شاهرخان را به عنوان اریک دوست دارد. ممکن است از نظر شخصی من مشکلی نداشته باشید. و من علیه کسانی صحبت کردم که از هواداران ، مادر و خانواده من بد گفتند. حتی فکر نمی کنم آنها طرفداران سلمان خان باشند. ”

“اگر آنها بودند ، آنها به اعتبار او اهمیت می دادند. و او (سلمان) خودش گفت ، لطفا این کار را نکن این مسخره بود و به طور نامتناسبی منفجر شد. “

همچنین بخوانید: شهید کاپور عاشقانه ترین تصویر را با همسرش میرا به اشتراک می گذارد: “فقط آنچه در یک عصر زمستانی بارانی نیاز دارم”

اخیراً ، اماآل پیام دیگری را به شاهرخ در روز تولدش اختصاص داده است. “من نمی توانم احساسم را هنگام شنیدن نام او توصیف کنم. او یک ابرمرد است ، اما در عین حال بسیار انسانی است. شما به بسیاری از نسل ها الهام بخشیده اید تا رویاهای ما را به طور کامل باور کنند و زندگی کنند. بدونiamsrk ، زندگی بی معنی خواهد بود ، “او با تصویر این بازیگر نوشت.

اماآل همچنین با هندوستان تایمز درمورد کل قسمت با طرفداران سلمان صحبت کرد. “من نمی فهمم که چرا این یک جرم صریح است. آیا من به خودخواهی آسیب می رسانم؟ اگر چنین است ، چه چیزی باید تغییر کند؟ آیا من صدمه دیده ام ، یا این هواداران آن را نگه می دارند که سوپراستار خود از آنها می خواهد اینگونه رفتار نکنند؟ یک سوال عادلانه است. ”

دنبال کردن htshowbiz بیشتر