الكساندر زورف بر رافائل نادال پیروز شد و به فینال مستر پاریس رسید

الكساندر زورف بر رافائل نادال پیروز شد و به فینال مستر پاریس رسید

الكساندر زروف در تور رافائل نادال پیروز شد و در آخرین مسابقه با دانیل مدودف به میدان رفت.© توییتر


روز شنبه ، الكساندر Zverev نمایش درخشانی را به نمایش گذاشت تا به امیدهای رافائل نادال برای اولین عنوان استاد خود در پاریس پایان دهد و فینال را مقابل دانیل مدودف تنظیم كند. رده چهارم آلمان بر نادال در برسی آرنا غلبه کرد تا نیمه نهایی خود را با نتیجه 6 بر 4 ، 7 بر 5 پیروز شود و پس از درگیری در یک پیروزی متوالی برابر 20 بار قهرمان گرند اسلم ، فینال تور ATP سال گذشته. Beasts به آمازون پرایم اسپورت گفت: “من بسیار خوشحالم که فصل پس از استراحت بسیار خوب بود. نادال سعی کرد با رکورد 36 عنوان قهرمانی نواک جوکوویچ در این هفته برابر شود ، اما در عوض او تلاش خود را برای اولین موفقیت خود در فینال ATP پیش از این فصل که از 15 نوامبر در لندن آغاز می شود ، متمرکز خواهد کرد.

بوق تجاری

Beast 23 ساله پس از اعلام پیروزی های مسابقات در کلن ، 12 پیروزی پیروزی برگزار کرد.

دویدن وی در پاریس یک فصل عالی را برای شماره جهانی ادامه می دهد ، که همچنین به شکست در دومین بازی Thinem و Dominic Thiem به فینال مسابقات Open US 2020 راه یافت.

این جانور کاری را که با مربی جدید دیوید فرر در حین انسداد ویروس کرونا انجام داده بود ، بهبود بخشید.

وی افزود: “تمرینی که ما در طول تعطیلات در کوید داشتیم بیشترین تأثیر را داشت.”

“من فکر می کنم ما بسیاری از چیزها را بهبود بخشیده ایم و اکنون نشان داده شده است.”

بالا رفته

او با اطمینان رکورد پیروزی 5: 1 برابر سوم مدوزف ، که در نیمه نهایی ، میلوس راونیچ را با نتیجه 6: 4 ، 7: 6 (4/7) شکست داد ، با اطمینان به فینال روز یکشنبه می رسد.

زروف که سال گذشته در فینال دادسرای شانگهای به مدودف باخت ، افزود: “یک چیز یک چیز است ، اما در فینال همیشه یک چیز دیگر است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله