الكساندر زورف با غلبه بر دیگو شوارتزمن امیدهای فینال ATP را حفظ كرد


الكساندر زورف روز چهارشنبه با نتیجه 6: 3 ، 4: 6 ، 6: 3 بر دیگو شوارتزمن غلبه كرد تا امیدهای خود برای پیروزی دیگر در فینال ATP در لندن را حفظ كند. روز دوشنبه ، قهرمان 2018 به نظر می رسد که با ست های مستقیم دانیل مدودف شکست خورده است و دوباره سعی کرد ریتم زودهنگام خود را در A2 Arena Arena پیدا کند. رده هشتم آرژانتین که به جای راجر فدرر مصدوم با هشت نفر در یک تورنمنت نخبگان بازی می کند ، همچنین می خواست در بازی رفت و برگشت نواک جوکوویچ بازی رفت را از دست بدهد.

بوق تجاری

سرویس عالی حیوانات که با امتیازات آغازین دوم مقابل مدودف به سختی مبارزه می کرد ، در بازی سوم توسط شوارتزمن خرد شد ، اما با گرفتن دو وقت استراحت خودش جدول را برگرداند تا ست را بدست آورد.

سرویس آرژانتینی در اولین بازی از ست دوم دوباره تحت فشار قرار گرفت ، اما او قبل از ضربه Beasts در بازی سوم خود را از گودال بیرون آورد تا نگه دارد.

آلمانی که 28 اینچ بلندتر از شوارتزمن است ، به نظر می رسید بدون یافتن فرم بهتری کنترل می کند اما در ادامه سرویس خود را با انبوهی از خطاهای غیر اجباری از دست داد.

این جانور به سرویس بازی بعدی راه پیدا کرد ، اما پس از آن دوباره بر روی یک سرویس برخورد کرد زیرا حریف 28 ساله خود با نتیجه 6 بر 4 پیش افتاد تا بازی را مساوی کند.

انگیزه به نظر می رسید در آرژانتین باشد ، اما این مسابقه در بازی پنجم تغییر جهت داد ، که تصمیم گرفت که Beasts با یک شلیک عالی توپ را به ثمر برساند.

شوارتزمن در بازی هفتم دو بریک را نجات داد ، اما تاکنون رده پنجم در گروه حضور داشت و او دوباره ضربه زد تا پیروزی را بدست آورد.

بیستز گفت: “خیلی بهتر از دوشنبه بود.” “دیگو بازیکن بسیار دشواری است ، او لیاقت حضور در اینجا را دارد. هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد ، اما من از پیروزی خوشحالم ، خوشحالم که به خودم فرصتی می دهم تا به نیمه نهایی برسم.

“من از جمعه هیجان زده هستم. جمعه سخت ترین بازی برابر نواک خواهد بود.”

این جانور که در یک فصل کوتاه شده توسط ویروس کرونا 2020 موفق به کسب دو عنوان شد ، دو سال پیش در فینال لندن جوکوویچ را شکست داد و خود را در آستانه دستیابی به موفقیت بزرگ گرند اسلم دید.

این بازیکن 23 ساله هنوز موفق به کسب یک برنامه مهم نشده است ، اما به نیمه نهایی Open Australian استرالیا امسال و فینال Open US رسیده است.

در آستانه مسابقات ، او در مورد اتهامات داخلی حمله اظهار داشت ، که آنها را رد می کند ، اما پس از رسیدن به فینال مسابقات مستر پاریس ، که در آن مغلوب مدودف شد ، در شرایط خوبی به لندن آمد.

اولین جوکوویچ در جهان که به رکورد عنوان ششم فینال ATP دست یافته است ، در پایان عصر در مسابقات قهرمانی به مصاف مدودف روسیه می رود.

دومینیک تیم پس از شکست دادن رافائل نادال ، راند دوم ، و پیروزی در دو پیروزی ، مسئولیت گروه لندن 2020 را بر عهده دارد.

بالا رفته

Arena O2 قبل از انتقال به مسابقات قهرمانی سال بعد در تورین ، در دوازدهمین و آخرین فصل میزبان فینال ATP است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از کانال صنفی تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله