افشاگری طرفداران RR Star از CSK Clash “برای اینکه بدانم MS Dhoni پشت من است…”.

Dhruv Jurel نشان داد که تحت فشار قرار نمی گیرد و در مقابل MS Dhoni ضربه می زد.© AFP

Dhruv Jurel، بت‌باز هندی بدون کلاه، یکی از یافته‌های این فصل بوده است. او نقش یک پایان‌دهنده راجستان رویالز را برعهده گرفته است و به اعتمادی که توسط مدیریت داده شده است، عمل کرده است. یورل در روز پنجشنبه در بازی مقابل Chennai Super Kings یک نقش کوتاه 34 را از 15 اینینگ ایفا کرد که باعث شد تیمش در مجموع 202 مسابقه را ثبت کند. یورل پس از پایان مسابقه نشان داد که او در مقابل ام اس ثونی و حضور کاپیتان CSK برای او انگیزه ایجاد کرد.

من خوش شانس بودم که میدان را با سر ظونی به اشتراک گذاشتم. از بچگی بازی او را دیده بودم. من هیچ فشاری احساس نمی کنم از سوی دیگر، به عنوان انگیزه عمل می کند. این به من انگیزه می دهد که بدانم او پشت سر من ایستاده و من را تماشا می کند. یورل در نشست خبری پس از بازی گفت همین برای من کافی است.

این بازیکن 22 ساله در مورد 34 بازی کوتاه خود مقابل CSK گفت که او به سادگی مطابق با نیازهای تیم بازی می کند.

“من فقط سعی می‌کنم بازی را ساده نگه دارم. می‌دانم که می‌توانم به هر جایی ضربه بزنم. من بارها داشته‌ام که با 4-5 اور باقی‌مانده به بازی ضربه می‌زنم. می‌دانم که دارم در دویدن گل می‌زنم. بازی با توپ با شش یا هفت توپ، من می توانم آن را پوشش دهم.”

یورل درباره عملکردش به عنوان یک تمام کننده تا اینجای کار گفت که توسط مدیریت به او داده شد و او برای آن آماده شد و ساعت ها به تور زد.

“این [finisher’s] این جایی است که توسط مدیریت داده شده است، بنابراین من اینگونه تمرین می کنم. من احساس نمی کنم که توپ هایم کمتر است و باید دوهای بزرگ گلزنی کنم. من آنقدر تمرین کردم که به ازای هر توپ 6 توپ بزنم.”

در صحبت کردن در مورد مسابقه، RR با موفقیت از هدف 203 دفاع کرد و CSK را به 170/6 محدود کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله