“افتاده اما شکست نخورده”: پیام علامت تجاری Gautam Gambhir پس از شکست LSG در IPL 2023

Gautam Gambhir در IPL 2023© BCCI

مربی Lucknow Supergiants، Gautam Gambhir پس از حذف تیمش از لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز چهارشنبه، در رسانه های اجتماعی پیام ویژه ای منتشر کرد. LSG در حذفی IPL به طور کامل توسط هندی‌های بمبئی پیشی گرفت و به لطف بازی پنج ویکتی چشمگیر از آکاش مادوال، جوانی که برای 81 ران به میدان رفت. «افتاده، اما شکست نخورده! با تشکر فراوان از طرفداران برای همه عشق. ما برمی گردیم!” گامبیر در توییتر نوشت.

سرخپوستان بمبئی 182 برای 8 در 20 اور بودند و با توجه به قدرت آتش انفجاری لاکنو 15 کوتاه به نظر می رسیدند، اما ارقام باورنکردنی مادوال با 3.3-0-5-5 و زمینه سازی باورنکردنی تحت هدایت کاپیتان روهیت شارما منجر به این شد که تیم به رهبری گوتام گامبیر در این بازی سقوط کند. 16.3 اور.

سه تساوی در شبی به یاد ماندنی برای فرانچایز سانجیو گوئنکا انجام شد.

MI اکنون در روز جمعه در دومین مسابقه مقدماتی در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز می‌رود تا در فینال بزرگ روز یکشنبه مصاف با چنای سوپر کینگز را تعیین کند.

وقتی قسمت اول شب به نوین الحق آتشین تعلق داشت، که 4 بر 37 همه را نسبت به امتیاز نهایی MI محتاط کرد، مدهوال به ایمان نشان داده شده توسط کاپیتان اطمینان داد.

اینینگ که منجر به اور نهایی شد، یک شوت توسط نیکلاس پوران خطرناک (0) از ویکت دور بود. او آن را از عرض چین بیرون آورد و قبل از اینکه با جهش اضافی به عقب براند، به داخل آن شکل داد و پنجه جنوبی را مجبور کرد که به ایشان کیشان در پشت کنده ها ضربه بزند.

این به معنای واقعی کلمه کمر LSG را شکست و هر دو طرف ویکت مدهاوال چهار بار دیگر طول کشید تا قبل از 23 سالگی به شهرت او به عنوان بازیکن کریکت با توپ تنیس اضافه شود.

کاپیتان روهیت، که به خاطر تناسب اندامش محکوم شده است، از محل هجوم برد و ضربت زدن برای بیرون کردن کریشناپا گوتام کار فوق‌العاده‌ای بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله