“اعتماد به نفس سوریاکومار یاداو…”: اظهارات بزرگ روهیت شارما در MI Star

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، احساس می‌کند که سوریاکومار یداو اعتماد به نفسی دارد که به سایر خفاش‌ها در سمت IPL او نفوذ می‌کند. پس از شروع آرام فصل، سوریاکومار به بهترین حالت انفجاری خود بازگشته است. او در پیروزی 27 ران MI مقابل رهبران گجرات تایتانز در روز جمعه، 103 توپ شکست ناپذیر را شکست و تنها 49 توپ را شکست داد و اولین قرن IPL خود را بهبود بخشید.

روهیت در مراسم معرفی پس از بازی گفت: “مرد اعتماد به نفس پیدا کرد. ما می خواستیم ترکیب راست-چپ را حفظ کنیم، اما SKY وارد شد و گفت نه، او می خواهد وارد شود.”

او چنین اعتماد به نفسی دارد و این اعتماد به دیگران را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. هر بازی را می خواهد از نو شروع کند و به بازی قبلی نگاه نمی کند. گاهی اوقات شما می توانید عقب بنشینید و احساس غرور کنید، اما در مورد او اینطور نیست.”

بمبئی در راه رسیدن به یک پیروزی بزرگ بود قبل از اینکه رشید خان 79 توپ وحشیانه را شکست داد و تنها 32 توپ را شکست داد تا حاشیه شکست گجرات را کاهش دهد.

بازی جالبی بود، به خصوص از نظر ما، خوشحالیم که دو امتیاز را کسب کردیم. خوب بود، اول خفاش کن بعد برو بیرون و از کل دفاع کن. ما به انتخاب ویکت‌ها ادامه دادیم و در این فرمت، شما باید این کار را انجام دهید، تلاش زیادی از سوی پرتاب‌کنندگان ما.

سوریاکومار که سه قرن T20I دارد، در پاسخ به این سوال که آیا این ها بهترین دوره های T20 او بودند، گفت: “می توانم این را بگویم.” “مهمترین چیز این است که ما ابتدا ضربه زدیم، در جلسه تصمیم گرفتیم که همان سرعتی را که در تعقیب 200 پلاس بودیم حفظ کنیم.

حتی بعد از 7-8 اور، 75-80 متر در یک طرف، شبنم زیادی وجود داشت، بنابراین من آماده بودم تا مرد سوم را بگیرم یا از طریق پای مربعی حرکت کنم. فکر نمی کردم مستقیم بروم.

سوریاکومار که به شلیک های ظالمانه معروف است، گفت که این ثمره تمرین و وضوح فکر او بود.

تمرین زیادی پشت سر است [my 360-degree game]پس وقتی از وسط بیرون می آیم، در ذهنم خیلی روشن هستم.” = برای ممانعت از رشید که با چوب و توپ پر سر و صدا بود، تایتان های سر میز گجرات عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و کاپیتان هاردیک پاندیا احساس کرد که بازی را به دلیل عدم اجرا در هر سه بخش بازی باخته اند. .

«ما فاقد کارایی و روحیه بودیم. این برای ما هزینه بازی را داشت. شدت هم برابر بود. انتظار می‌رفت اتفاقی بیفتد، اما همه می‌دانند که در این سطح فقط اتفاق نمی‌افتد، بلکه باید انجام شود.

«ما در گروه نبودیم. در بولینگ هم خیلی صاف بودیم. برنامه های مشخصی نداشتیم یا به آنها عمل نکردیم. ویکت بسیار یکنواخت بود، اما من احساس کردم که ما 25 دوش اضافی را انجام دادیم. ما به اندازه کافی در مورد او صحبت کرده ایم.”

رشید چهار ویکت گرفت و سپس با چوب به 10 شش ضربه زد.

«احساس می‌کردم که فقط او (رشید) از تیم ما ظاهر شده است. نحوه ضربه زدنش، نحوه ضربه زدنش، فوق العاده بود. لازم نیست سخت تلاش کنید (بعد از این نتیجه). هاردیک از هم تیمی هندی خود سوریاکومار به دلیل حضور پر شورش در MI تمجید کرد.

“یکی از بهترین batsmen ها در کریکت T20. شما دیده اید که وقتی برنامه های خود را اجرا نکنید چه اتفاقی می افتد. برای من به عنوان یک توپ انداز بسیار مهم است که تمیز نگه دارید. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که زمین ها را تنظیم کنم. پنج باخت ویکت می کند و سپس در 10 مسابقه آخر 129 امتیاز را به ثمر می رساند.” PTI APA PDS PDS

موضوعات مطرح شده در این مقاله