اشلی وست وود: میلان باشگاهی برای فروش است، آنها برای حفظ بهترین بازیکنان به فوتبال لیگ قهرمانان نیاز دارند

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در راه است که منچسترسیتی – رئال مادرید به عنوان بازی اول از چهار بازی آخر و دربی میلان بین آث میلان و اینترمیلان به عنوان بازی دوم برگزار می شود. پیش از این مسابقه حیاتی، اشلی وست وود، فوتبالیست و سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در جریان یک رویداد رسانه ای منتخب در مورد نبردهای نیمه نهایی با NDTV صحبت کرد. وست‌وود با صدور حکمی درباره میلان که یکی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است، گفت روسونری به یک “باشگاه قابل فروش” تبدیل شده است.

سوال:رافائل لئو یکی از آینده دارترین مهاجمان اروپا در این فصل بوده است. هنوز خیلی جوان است. به نظر شما حفظ او برای میلان برای ماندن مداوم در لیگ قهرمانان چقدر مهم است؟

اشلی وست وود:باشگاه می داند که از نظر مالی در کجا قرار دارد. او 23 سال دارد. گل های زیادی می زند. سرعت او باعث می شود تیم ها در خط مقدم قرار بگیرند. در چند فصل گذشته، میلان تا حد زیادی باشگاهی برای فروش بوده است. اما اگر می خواهند بهترین بازیکنان شما را حفظ کنند، باید فوتبال لیگ قهرمانان را حفظ کنند. وقتی باشگاه‌های بزرگ دعوت می‌کنند، اگرچه میلان باشگاه بزرگی است، اما همه چیز به جاه‌طلبی‌های بازیکن بستگی دارد، چه او در اسپانیا، لیگ برتر یا بوندسلیگا بازی کند. نگه داشتن او دشوار خواهد بود. نحوه پایان آنها در لیگ قهرمانان می تواند بر تصمیم او تأثیر بگذارد. امیدوارم به فینال بروند و برنده شوند. سپس بازیکنان می توانستند احساسات را جمع کنند و در باشگاه بمانند.

سوال:در مورد اولیویه ژیرو در میان بهترین مهاجمان جهان صحبت نمی شود، اما وقتی به دستاوردهای حرفه ای او نگاه می کنید، آنها شما را شگفت زده می کنند. آیا فکر می کنید او یکی از دست کم گرفته شده ترین بازیکنان نسل خود بود؟ و مهمتر از آن، فردی در تیم که هر مدیری دوستش دارد؟

اشلی وست وود:من نمی گویم او دست کم گرفته شده است. او یک گلزن پرکار نیست. او سریع نیست. او مردی سرسخت در توپ است و به اندازه کافی گل می زند. باشگاه های بزرگ به دنبال یک مهاجم پرکار هستند. شاید به همین دلیل بود که او گاهی اوقات روی نیمکت می رفت. بازگشت گلزنی او آنطور که ما می خواهیم مثمر ثمر نیست. او قوی است، بدنی دارد، سخت کار می کند و هر مدافعی که مقابل او بازی می کند می داند که او در یک بازی فوتبال بوده است، می داند که آنها در رقابتی بوده اند که کار را برای حریف سخت می کند. اما من فکر نمی کنم که او در روزهای پایانی خود (به عنوان یک بازیکن) باشد. او یک قهرمان جام جهانی است، او سهم مناسبی از بازی های خود را برای فرانسه انجام داده است. اما برای من او را دست کم می گیرند، زیرا او آن مهاجم پرکار نیست که باشگاه های کلاس جهانی انتظار دارند.

تماشای زنده لیگ قهرمانان اروپا 2022/23: نیمه نهایی (بازی 1) – رئال مادرید مقابل من سیتی و آث میلان مقابل اینتر در Sony Sports Ten 2، Sony Sports Ten 3 (هندی) و Sony Sports Ten 4 (تامیل و تلوگو) کانال ها در 00:30 IST در 10 و 11 مه 2023.

موضوعات مطرح شده در این مقاله