استیو اسمیت پیش از فینال WTC مقابل هند، “بیضی می تواند خود را با کمی چرخش نشان دهد.”

تصویر فایل توسط استیو اسمیت© AFP

استیو اسمیت، بازیکن اصلی تیم ملی بادبانی استرالیایی، انتظار دارد که در Oval برای فینال جام جهانی تست، شرایطی مناسب برای ضربه زدن داشته باشد، اما احساس می کند که با پیشرفت بازی، با شرایطی مشابه هند مواجه خواهند شد. این مکان برخی از بهترین شرایط ضربه زدن را در بریتانیا با سرعت و جهش واقعی ارائه می دهد. انتظار می رود هند با اسپینرهای جلوی خود آر اشوین و راویندرا جادجا بازی کند تا از شرایط حداکثر استفاده را ببرد. بیضی می‌تواند هر از گاهی بچرخد، به‌ویژه با ادامه بازی، بنابراین ممکن است با شباهت‌هایی با آنچه هند در مراحل خاصی از بازی داشت، روبرو شویم.

اما بیضی مکانی فوق العاده برای بازی کریکت است. زمین سریع رعد و برق در زمین تمام طول می‌کشد، بنابراین وقتی وارد می‌شوید مکان خوبی برای ضربه زدن است و سرعت و جهش مناسبی برای سطح انگلیسی دارد. اسمیت قبل از فینال که در 7 ژوئن آغاز می شود، به cricket.com.au گفت.

استرالیا اخیراً سری تست را در هند با نتیجه 1-2 از دست داد، اگرچه عملکرد آنها با پیشرفت سری بهبود یافت. اسمیت کاپیتان بود زمانی که تیم سومین تست را در ایندور برد.

“WTC یک ابتکار عالی است. این به هر بازی ای که انجام می دهیم فوریت زیادی می دهد و برای ما واجد شرایط بودن در رده اول و رویارویی با هند در فینال فوق العاده هیجان انگیز است. هند و ما در بیضی خواهیم بود.

او گفت: “مطمئنم طرفداران زیادی در آنجا خواهند بود، احتمالاً بیشتر هندی تا استرالیایی، اما مطمئن هستم که بسیار سرگرم کننده خواهد بود و بچه ها مشتاقانه منتظر آن هستند.”

اسمیت یکی از خفاش‌بازان استرالیایی است که برای آماده‌سازی برای فینال WTC و پس از آن Ashes، کریکت کانتی در انگلستان بازی کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله