استفن فلمینگ می گوید که CSK برای فینال IPL 2023 نسبت به گذشته بهتر آماده شده است

سرمربی چنای سوپر کینگز، استفن فلمینگ، روز شنبه گفت که برندگان چهار دوره برای فینال IPL مقابل گجرات تایتانز بهتر از هر زمان دیگری در گذشته که شرایط بر عملکرد آنها تأثیر گذاشته است، آماده هستند. فلمینگ گفت که نسبت برد به باخت CSK در حدود 50 درصد باقی می ماند زیرا آنها معمولاً تیم های خود را در شرایط و زمین های زمین خود در Chepauk می سازند و آموزش می دهند، اما دیگر اینطور نیست. او گفت که تیم برای هر شرایطی آماده خواهد بود – در فینال یکشنبه در اینجا باران پیش بینی می شود – و آنها در گذشته شرایط و زمین ها را اشتباه خوانده اند.

فلمینگ در جریان یک بازی پیش از بازی گفت: “ما آنقدر خوب برای چنای آماده شده ایم که در برخی مواقع شرایط سختی در خارج از خانه داشته ایم، بنابراین فینال ها همیشه کمی چالش برانگیز بوده اند و رکورد ما در فینال ها حدود 50 درصد است.” کنفرانس مطبوعاتی

شاید به سبک بازی‌ای که ما خلق کرده‌ایم ربط داشته باشد – قربانی آنقدر خوب بودن در خانه که مجبور شدیم وقتی به یک زمین بی‌طرف می‌رویم تغییراتی انجام دهیم.» فلمینگ گفت که CSK امسال “کمی گردتر” شده است.

چون بازگشت به چنای (برای مرحله مقدماتی 1) سخت بود. می‌خواستم در آخرین مسابقه مقدماتی (اول) ضربه بزنم و ضربه زدن تصمیم درستی بود و ام‌اس (دهونی) طرف مقابل در آخرین بازی بازی بود.»

“بنابراین ما از نظر تلاش برای ایجاد شرایط مناسب بسیار دور از خط هستیم، اما تیم به اندازه کافی خوب است که بازی ها را کنار هم بگذارد. به فینال بیایید، ما نگران شرایطی نیستیم که قرار است به دست آوریم، دو مکان برای انتخاب وجود دارد، اما خیلی نگران نیستیم. ما در موقعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته قرار داریم.”

کاپیتان سابق نیوزلند گفت که پیشرفت های اولیه برای تیمش کلیدی خواهد بود زیرا شکل داغ شوبمن گیل بتمن GT بزرگترین چالش CSK را ایجاد می کند. او (گیل) خیلی خوب بازی می کند. این (برنامه ها) واقعاً تغییر نمی کند، شما امیدوارید که زودتر آن را انجام دهید، شما قدرت آتش کافی برای ایجاد یک فرصت را دارید. تنها چیزی که ما به آن نگاه می کنیم این است که اگر بازکن ها را دارید، اگر آنها در چنین فرم خوبی باشند، فرصتی برای وارد شدن به سطح متوسط ​​وجود دارد.

اگر بتوانیم چند پیشرفت زودهنگام داشته باشیم، در آن صورت (مانند آخرین بازی که انجام دادیم، شانس داریم. اما ما باید او را دور بزنیم، او خیلی خوب بازی می‌کند.”

فلمینگ گفت برای کسی که چهار بار با CSK عنوان IPL را به دست آورده است، بردن این جام آسان نیست.

“خیلی سخت! این غیرممکن است، انجام آن برای آنها (GT) بسیار سخت خواهد بود (می خندد). نه، آنها طرف خوبی هستند. شما باید به آنچه که در این مدت کوتاه با هم چیده اند، بگویید «آفرین»».

من واقعاً کادر مربیگری را دوست دارم، آنها واقعاً بچه های متعادلی هستند. آشیش علیرغم همه صحبت هایش، واقعا بازی را درک می کند، پس از همکاری با او در چنای، اشتیاق او بسیار زیاد است. ما برای کاری که آنها انجام داده اند احترام زیادی قائلیم، اما بازگشت به آن کار بسیار دشواری است.” ویکرام سولانکی، مدیر تیم گجرات تایتانز نیز لطف کرد اما افزود که دانستن شرایط در “زمین خانگی” آنها باید به آنها کمک کند.

قطعاً ما از نظر تجربه بهتر هستیم، چون اینجا بازی کرده ایم، در فینال اینجا بازی کرده ایم (سال گذشته) و در این بازی های بزرگ موفق بوده ایم. برای ما بهتر است.»

ما از احترامی که CSK نشان می دهد کاملا قدردانی می کنیم. آنها سال ها تیم بزرگی بوده اند و ما به آن احترام می گذاریم. ما مطمئنیم؛ سولانکی افزود: آنچه در طول روز اتفاق می افتد، در طول روز اتفاق می افتد.

سولانکی از سه بازیکن بولینگ GT محمد شامی (28 ویکت)، رشید خان (27 ویکت) و محیط شارما (24 ویکت) که سه ویکت گیر برتر این IPL نیز هستند، تمجید کرد.

“اگر به طور کلی به مسابقات نگاه کنید، قانون ضربه بازیکن بر تعداد batsmen های بازی کننده تاثیر گذاشته است، بنابراین ویکت اهمیت بیشتری پیدا می کند. ما همیشه روی یک حمله قرار گرفته‌ایم، حمله‌ای که می‌تواند در شرایط مختلف در مراحل مختلف بازی، ویکت بگیرد.”

“این مزیت ماست، توانایی گرفتن ویکت. هر سه در این سال بسیار درخشان بودند، آنها واقعاً سخت کار کردند و سزاوار تمام موفقیت هایی هستند که در راه است.” بت‌باز سابق انگلستان گفت که گیل تنها در 23 سالگی می‌تواند نمونه‌ای برای بت‌بازان جوان باشد.

“برای یک مرد جوان، او یک تکنسین بسیار درخشان از نظر ضربه زدن است. او قطعاً یکی از نمونه هایی است که می خواهید برای بازیکنان جوان در مورد نحوه زدن چوب استفاده کنید.”

او تمام ویژگی های یک بازیکن در کلاس جهانی را دارد و فقط سطح مهارت خود را نشان می دهد. خوشبختانه برای ما، او در فرم خوبی است، او برای بازی خود بسیار سخت کار می کند، نه فقط در تمرین. او به خوبی از مخالفانی که باید با آن روبرو شود، می‌داند که در کجا می‌تواند مزیتی کسب کند، چه خطراتی دارد، چه چیزهایی باید با آن مقابله کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله