استرالیا A در مقابل هند A: Ajinkya Rahane با Fine Century ، Fifty For Cheteshwar Pujara در حالی که هند برای سریال های آزمایشی آماده می شود ، بازدید می کند


Ajinkya Rahan به یک قرن شکست ناپذیر قابل توجه دست یافته است ، و Cheteshwar Pujara نیز پنجاه امتیاز کسب کرد وقتی هند A در اولین بازی تور در سیدنی در آستانه سری استرالیا-هند ، استرالیا A را تصاحب کرد. هنگامی که در روز 1 بازی 3 روزه با غلتک به 237/8 رسیدند ، دو باتجربه پیشکسوت به “هند A” کمک کردند تا از سه ویکت زودهنگام بازیابی کند. در حالی که پوجارا به 54 کاهش یافت ، رهبر تیم آزمون هند ، رهان در پایان روز بازی گلزنی کرد و 108 گل با 16 محدودیت و یک شش گل زد.

بوق تجاری

رهان که کاپیتان تیم “هند A” است ، در این تساوی پیروز شد و تصمیم به شکست گرفت. اما در اوایل هند و با افتادن شوبمن گیل در مرحله دوم بازی برای اردک ، مشکلات به وجود آمد. هم تیمی او در افتتاحیه Prithvi Shaw بهتر از این نبود که او نیز بدون افزایش امتیاز تیم اخراج شد.

هانوما ویهاری قبل از اینکه در دام ژنراتور استرالیایی جکسون برد گرفتار شود ، 15 امتیاز کسب کرد.

پوجارا و راهان سپس 76 بار اجرا کردند تا اینکه اولین بار توسط جیمز پتینسون توسط شرکت رد صلاحیت شود.

هنگامی که ویکت از سر دیگر سقوط کرد ، راهان قلعه را از یک سر تیم نگه داشت. اوریدیمان سخا عاشق اردک شد و راویچندران آشوین 5 گل زد.

كولدیپ یداو مقاومت كرد و 78 پاس گل داد و 15 گل زد.

Umesh Yadav سعی در ضدحمله کرد و از این تعداد 24 امتیاز را به ثمر رساند.

اگر کاپیتان “هند” و طلسم شلوغی ویرات کولی قصد داشته باشد بعد از اولین تست مقابل استرالیا به هند بازگردد و روهیت شارما کاشف باعث ایجاد شک و تردید در این سری شود ، ضربه ناپذیر راهان و پوجاری به تیم اطمینان خواهد داد.

در غیاب کولی و روهیت رهانه و پوجارا برای هند مهم خواهند بود زیرا آنها می خواهند از جام “Border-Gavaskar” دفاع کنند.

بالا رفته

در آخرین تور استرالیا در استرالیا در سالهای 19-19-2018 ، Pujara به سه قرن رسید تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا اولین سری از محاکمات تاریخی را که داون آندر را شکست داد ضبط کنند.

این مجموعه آزمون از 17 دسامبر با یک تست شبانه روز در آدلاید و پس از آن مسابقات در ملبورن ، سیدنی و بریزبن آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله