استرالیا A در مقابل سرخپوستان: Ravichandran Ashwin در توییتر پست Abuzz ، “Bowling in a cap” در یک مسابقه را منتشر کرد. تماشا کردن


Ravichandran Ashwin تلاش خواهد کرد تا در سری تست های چهار مسابقه ای آینده که از 17 دسامبر آغاز می شود ، نقش مهمی را ایفا کند. روز دوشنبه اسپینرها در یک مسابقه عملی بین استرالیا A و هندی ها نمایش را نشان دادند. در دور دوم آشوین با کلاهک های کلاه دار. استفاده از کلاه و سالن بولینگ طبیعتی است که در کریکت چندان معمول نیست و به یکی از موضوعات داغ بحث در توییتر تبدیل شده است. لیزا استالکار ، کریکت استرالیایی ، ویدئویی از آشوین که در حال بولینگ در کلاه بود و اخراج مارکوس هریس را دستگیر کرد ، به اشتراک گذاشت. او این عنوان را عنوان کرد: “عشق به صورت خندان با چشمانی به شکل قلب … این اخراج هریس نیست ، بلکه این واقعیت است که @ ashwinravi99 در یک کلاه آویزان است !! اتفاقاً ، یک عکس گرفتن شدید از @ ajinkyarahane88.” این ویدئو است:

بوق تجاری

در همین حال ، حتی ICC برای کشف این حادثه به شبکه های اجتماعی مراجعه کرد. آنها عکسی را منتشر کردند و عنوان نوشتند: “آیا تا به حال دیده اید که بازیکنی آویزان در کلاه باشد؟”

واکنش هواداران در اینجا است:

نه تنها با طراحی مد ، اشوین با توپ در دست تحت تأثیر قرار گرفت و پس از استراحت ناهار دو ویکت گرفت. استرالیا A در مجموع با 9/247 به اولین نوبت های هند A پاسخ می دهد.

اشوین هریس Adzhinka Rahane را برای اولین اخراج گرفت. در گل دوم خود ، او نیک مدینسون را از طریق ICB به غرفه بازگرداند.

پیش از این ، کاپیتان هندی آژینکیا رهانه گفته بود که طرف وی 247 نفر است. خفاش پایتخت های دهلی با 117 گل از 242 گل شکست ناپذیر بود. او 18 چهار و شش کرد.

بالا رفته

هند در حال حاضر در سری T20I با استرالیا روبرو می شود و 2-0 پیش است. میزبان در سری ODI 2-1 پیروز شده است.

اولین مسابقه آزمایشی از 17 دسامبر در آدلاید اول آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله