استرالیا A در برابر سرخپوستان: “تحسین باورنکردنی” عملکرد Prithvi Shaw همزمان با برکناری تیم پین است. تماشا کردن

تماشا کنید: Prithvi Shaw

Prithvi Shaw ، که به دلیل اردک اخراج شد ، تا حدودی با یک گرفتن عالی خود را فدا کرد.© توییتر


Prithvi Shaw با خفاش رد صلاحیت شده برای اردک در اولین دوره مسابقات تورنمنت استرالیا برابر سرخپوستان در سیدنی نتوانست کمک کند. با این حال ، بازکن تا حدی در روز دوشنبه فداکاری کرد ، و یک درخشش درخشان را با یک دست روی یک مربع عقب بیرون کشید تا تیم پین را به روز 2 مسابقه تمرین بفرستد. اومش یدوف یکی را کوتاه تر کند و پین آن را کشید اما ارتباط بهتری پیدا نکرد. توپ به نظر می رسید دقیقاً بالاتر از شاو واقع در یک فوت مربع است ، اما این بازیکن 21 ساله از زمین پرید و دست راست خود را بیرون کشید و آن را از هوا ربود و باعث خوشحالی هم تیمی هایش شد.

بوق تجاری

ناظران روی هوا از شاو تعریف کردند ، یکی از آنها آن را “تصرف باورنکردنی” خواند.

گرفتن شاو نیز در متن مسابقه برای تیم مهم بود. تیم پین و کامرون گرین تیم خود را از موقعیت نابسامان با نتیجه 98 بر 5 نجات دادند و 104 اجرا برای گل ششم انجام دادند.

اما این همکاری درخشان به لطف شاو پایان یافت.

در روز 1 ، هندی ها ، متشکل از متخصصان آزمون هند و برخی بازیکنان دیگر ، برنده شدند و خفاش را انتخاب کردند. با این حال ، هر دو چاقوی Schubman Gill و Shaw به دلیل کار برای اردک در یک شروع کابوس از کار اخراج شدند.

هانوما ویهاری (15) نیز دوام زیادی نیاورد ، زیرا سرخپوستان برای سه سال در 40 سالگی بودند. چتشوار پوجارا (54) و آجینکیا رهانه با همکاری فوق العاده به تیم کمک کردند.

بلند شده

رهان یک قرن درخشان را به دست آورد و روز را در 8 با 237 به پایان رساند.

در روز 2 ، هندی ها 9 را 247 ادعا کردند ، و رهان از 117 ناتوان ماند.

مباحث ذکر شده در این مقاله