استرالیا 450/2، هند 65 آل اوت: پیش بینی نهایی جام جهانی 2023 ستاره پایتخت دهلی

تصویر فایل ویرات کوهلی و کاپیتان هند روهیت شارما© AFP

جام جهانی 2023 یک رویداد بزرگ برای تیم کریکت هند به رهبری روهیت شارما خواهد بود. هند میزبان که از زمان قهرمانی جام قهرمانان در سال 2013 تحت مدیریت دونی، عنوان ICC را کسب نکرده است، به دنبال پایان دادن به این خشکسالی است. راهول دراوید، سرمربی تیم هند قبلاً گفته است که آنها لیست را به 17 تا 18 بازیکن محدود کرده اند که احتمالاً ترکیب جام جهانی را تشکیل می دهند. دراوید در ماه مارس گفت: “ما به 17 تا 18 بازیکن کاهش یافته ایم، چند بازیکن داریم که در حال بهبودی از مصدومیت هستند و بسته به زمان بهبودی آنها می توانند در ترکیب قرار بگیرند.”

انگلیس قهرمان جام جهانی ODI است و نیوزلند در جایگاه دوم قرار دارد. در کنار هند، تیم کریکت استرالیا نیز در میان مدعیان برتر مسابقه خیمه شب بازی قرار خواهند گرفت.

انتظار می رود میچل مارش یکی از عوامل اصلی تیم ملی استرالیا در جام جهانی 2023 باشد. مارش در حال حاضر در IPL 2023 برای دهلی کپیتالز بازی می‌کند و وقتی از او خواسته شد تا جام جهانی هند را «پیش‌بینی اولیه» کند، پاسخ خنده‌داری داد.

استرالیا پس از شکست هند شکست نخورد. میچل مارش با لبخند در پادکست دی سی پاسخ داد.

به گزارش ESPNcricinfo، جام جهانی ODI 2023 احتمالاً از 5 اکتبر آغاز می شود و فینال آن در 19 نوامبر برگزار می شود. در این گزارش همچنین آمده است که هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) حدود 12 مکان را برای میزبانی مسابقات انتخاب کرده است و فینال در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد برگزار خواهد شد. مکان های دیگر عبارتند از بنگالورو، چنای، دهلی، دارمسالا، گواهاتی، حیدرآباد، کلکته، لاکنو، ایندور، راجکوت و بمبئی. این رقابت ها شامل 48 مسابقه در 46 روز خواهد بود که در آن 10 تیم برای کسب عنوان ارزنده به رقابت خواهند پرداخت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله