استرالیا علیه هند: مایکل کلارک خواستار انتخاب ویل پوکوفسکی بعد از دو قرن است


روز سه شنبه ، منتخبان استرالیایی تحت فشار قرار گرفتند تا ویل پوکوفسکی را به عنوان اولین ضرب و شتم برای یک سری آزمایش در برابر هند انتخاب کنند ، پس از آن که اعجوبه جوان دو قرن دو برابر کرد. هفته گذشته ، جوان 22 ساله ویکتوریا را در شفیلد شیلد با 255 مرد به ثمر رساند و با شروع مارکوس هریس در برابر استرالیای جنوبی ، رکوردشکنی را در 486 دوش به اشتراک گذاشت. روز دوشنبه ، او با “202” علیه استرالیای غربی صحبت کرد ، در نتیجه کاپیتان های سابق استرالیا وزن خود را به تماس های دیوید وارنر با هزینه جو برنز ، رئیس جمهور اضافه کردند.

بوق تجاری

مایکل کلارک ، کاپیتان پیشین ، به خبرنگاران گفت: “این یک تیم خوب است ، هند ، اما این بچه آماده است … اکنون زمان اوست.”

“شما باید او را انتخاب کنید. واقعیت این است که این سریال در استرالیا در حال انجام است راهی عالی برای جذب او در این تیم آزمون است. او در محیط معمول خود بازی می کند.”

کاپیتان های سابق ایان چاپل و کیم هیوز احساسات مشابه مارک وان را ابراز داشتند.

وون گفت: “من قطعاً او را برای اولین آزمایش مقابل هند انتخاب می كنم.” Fox Sports. “او نیاز دارد که به عنوان یک باتمن باز انتخاب شود.”

“جو برنز سابقه کاملاً مناسبی دارد ، اما شروع او در این فصل عالی نبود و او فقط آن نقطه را ناخن نزد.”

اما استیو ، برادر Vogue – محدودترین بازیکن استرالیا – مخالف بود.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت: “(مربی) جاستین لانگر علاقه زیادی به وفاداری و ترکیب های برنده دارد.”

“بسیاری از مردم برنز را زیر ذره بین قرار داده اند ، اما واقعیت این است که او با وارنر بسیار خوب عمل می کند ، آنها شیمی فوق العاده ای دارند که برای یک همکاری بسیار مهم است.

“بنابراین من خیلی مطمئن نیستم که شکسته شود.”

منتخبین در چهار دادگاه اول برابر هند در آدلاید در 17 دسامبر به پایان می رسند و شش نفر برتر استرالیا عمدتا جدا از شریک افتتاحیه وارنر حل و فصل می شوند.

از مدت ها پیش پوکوفسکی به عنوان یکی از چشم اندازهای درخشان استرالیا دیده می شد ، اما او با ضربه مغزی و سلامت روان دست و پنجه نرم کرده است.

تابستان گذشته او مقابل سریلانکا در تیم ملی بود ، اما پس از از دست دادن اولین بازیکن و از دست دادن دوباره دوم ، برای بازگشت به خانه و رسیدگی به مشکلاتش آزاد شد.

بالا رفته

در جای دیگری در شفیلد ، مت رنشاو افتتاح کننده آزمون قبلی یادآوری خود را با 168 بدون شکست ارسال کرد ، در حالی که همتای کوئینزلند میچل اسوپسون 5-55 را گرفت.

این سومین بار متوالی محموله 5 اتاقه Svepson بود که باعث افزایش اعتبار وی به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین چرخش های استرالیا شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله