استرالیا علیه هند: قرنطینه شرایاس آیر در “The Perfect Company”

استرالیا علیه هند: قرنطینه شرعیان آیر

شرایاس آیر عکسی را به اشتراک گذاشت که در آن قرنطینه را در اتاق هتل خود در سیدنی مشاهده کرده است.© توییتر


روز جمعه ، شرایاس آیر در توییتر صحبت کرد تا عکسی از قرنطینه شده در اتاق هتل خود در سیدنی را به اشتراک بگذارد. این جوان 25 ساله این نقاشی را “قرنطینه در شرکت عالی” خواند – این شرکت خودش بود. دست راست همراه با بقیه تیم هند در تور استرالیا روز پنجشنبه به سیدنی رسید. آیر به همراه سایر اعضای تیم به مدت 14 روز قرنطینه می شوند. این تور با اولین مسابقات بین المللی یک روزه (ODI) از سه مسابقه در تاریخ 27 نوامبر در زمین کریکت در سیدنی آغاز می شود.

بوق تجاری

آیر در بهترین فصل لیگ برتر هند به استرالیا برخورد می کند و نقشی اساسی در مرحله دور نهایی فینال پایتخت های دهلی دارد. IPL 2020 در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برگزار شد و اگرچه صحنه آتش نگرفت ، آیر چندین اجرای متوالی را روی صحنه برد تا در مجموع 519 دوش کسب کند.

کاپیتان دهلی پایتخت به طور متوسط ​​34.60 ، نمره 123.27 ، و یک امتیاز بالا – 88.

بهترین آزمون قبلی وی در IPL در سال 2019 بود ، زمانی که آیر 463 دویدن را با میانگین 30.86 به دست آورد.

با این وجود دهلی نتوانست در فینال IPL 2020 بهترین مدافع قهرمان بمبئی را بدست آورد ، زیرا تیم بی پروا روهیت شارما پنجاه جام IPL خود را بالا برد.

بالا رفته

در استرالیا ، هند سه ODI بازی می کند و به همان تعداد T20I دنبال می شود که در یک سری آزمایشات چهار مسابقه به اوج خود می رسد. آیر امیدوار است بتواند جایگاه خود را در تیم تضمین کند اما کاملاً رقابت می کند.

او 18 بازی ODI برای هند بازی کرد و 748 دویدن را به طور متوسط ​​49.87 از صد بازی به نام خود ثبت کرد. در 21 T20I آیر موفق به کسب 417 دویدن به طور متوسط ​​27.8 شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله