استرالیا علیه هند: دیوید وارنر می گوید به قلدری از هند پاسخ نخواهد داد


دیوید وارنر ، کاشف استرالیایی ، پیش بینی کرد که افراد Wirate Koli سعی در آزار و اذیت وی دارند ، روز دوشنبه قول داده است که در یک سریال آینده مقابل هندوستان وضعیت خود را حفظ کند. وارنر یک بار در هنگام درگیری های روی زمین از شهرت خود به عنوان یک مهاجم سگ استرالیایی ابراز کرد ، اما گفت که به تدریج بازی هایش را نرمتر می کند. این جوان 34 ساله امیدوار بود که در تور آینده هند ، که با یک تور بین المللی یک روزه سیدنی در روز جمعه آغاز می شود ، برخی از خاردارها به راه او پرتاب شوند ، اما گفت که اجازه می دهد خفاش خود با او صحبت کند.

بوق تجاری

وی در یک کنفرانس تلفنی گفت: “آخرین باری که ما هند را گشتیم ، آنها واقعاً ما را بسیار درگیر کردند.”

“با گذشت زمان ، ما ، به ویژه من ، یاد خواهیم گرفت که اگر نمی خواهید شرکت کنید ، با نادیده گرفتن آن ، تلاش برای پذیرش آن و استفاده از بیت ، تقریباً تأثیر آن را تغییر می دهید.”

وارنر گفت که او قصد دارد از هرگونه تمسخر به عنوان انگیزه استفاده کند ، انتقام جویی در نوع خود را کنار بگذارد و نگرش مثبتی را حفظ کند.

وی گفت: “شما نمی دانید چه تاثیری (از دست دادن عصب) بر روی هم تیمی های شما خواهد گذاشت ، بنابراین باید کمی متواضع تر و با احترام بیشتری نسبت به مخالفت رفتار کنید.”

به نظر می رسد رویکرد نرم وارنر همزمان با بازگشت او از زیر ممنوعیت در رابطه با رسوایی جعل توپ در سال 2018 است ، اگرچه این خفاش رفتار غیر معمولی را به والدین نسبت داد.

وی گفت: “شما باید صبور باشید ، خیلی پرخاشگر نباشید ، اگر بچه ها گوش نمی دهند عصبانی نباشید.”

“بنابراین من در داخل و خارج از زمین آزمایش می شوم.”

وارنر همچنین از شریک آزمایشی خود که فرم خوبی ندارد ، جو برنز ، که با چالش سخت ستاره در حال ظهور ویل پوکوفسکی روبرو شد برای حضور در راس نبرد با هند ، حمایت کرد.

وی گفت: “من وقت زیادی را در وسط جو برنز گذراندم ، من می دانم که دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.”

“بدیهی است که ما سال گذشته در بسیاری از بازی ها برنده شدیم. بنابراین برای من شما آنچه را که واقعاً م worksثر است را نمی شکنید.”

استادان آزمایشی مانند مایکل کلارک ، یان چاپل و مارک وان پس از غارت دو قرن ویکتوریا 22 ساله خواستار گنجاندن پوکوفسکی شدند.

وارنر ادعاهای پوكوفسكی را تأیید كرد ، اما گفت كه برنز 31 ساله “هیچ اشتباهی انجام نداد” تا توجیه كنار رها كردن وی در دادگاه اول در آدلاید ماه آینده باشد.

بالا رفته

“ویل یک استعداد استثنایی است و [will be] یک بازیکن عالی برای سالهای آینده ، “او گفت.

در طول این تور ، استرالیا و هند سه مسابقه یک روزه ، سه مسابقه 20 مسابقه و چهار مسابقه برگزار می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله