استرالیا علیه هند: “بیهوده” ، 90 “هاردیکا پندی


در 90 گل از 76 گل توسط هاردیک پاندیا و 74 از 86 شیار دوان برای کمک به هند در تعقیب ماموت 375 کافی نبود که استرالیا در روز جمعه آنها را با 66 دوش در اولین اینتر یک روزه اینترنشنال در زمین کریکت سیدنی (SCG) شکست داد تا بدست آورد. در یک سری سه مسابقه با نتیجه 1-0 برنده شوید و در ICC ODI Super League 10 امتیاز کسب کنید. آرون فینچ (114) و استیو اسمیت (105) قرن – سومین استرالیایی بزرگ در SDI در تاریخ اسمیت – و توسط 45 از 19 گلن ماکسول و 69 از 76 دیوید وارنر در ویکت مسطح SCG ، که در آن همه بولرهای هندی نیروها را اجرا می کند هند در 8 از 50 فریم به 308 محدود شد.

بوق تجاری

زمانی که هند در 14 امین بار با امتیاز 101 بر 4 روبرو شد ، نبرد را آغاز کرد ، و برای حفظ هند در تعقیب ، یک همکاری مهم 128 دوشی با داوان تشکیل داد.

پاندا پنجاه و 31 گل خود را در 24 ام برای نیمه های هند به ثمر رساند.

پاندا به ویژه چرخش آدام زامپا و گلن ماکسول را دوست داشت ، که به شش نفر تبدیل شدند ، بیشتر در “V” بین مبارزه طولانی و طولانی ، زیرا هند به راه خود برای موفقیت آمیزترین تعقیب برای ODI ادامه داد.

با تعویض 374 برای استرالیا به مدت 6 ، هند با رقبا داوان و مایانکو آگاروال (22 از 18) خوب شروع کرد و در شش شوت اول 53 گل به او اضافه کرد تا اینکه جاش هازلوود آگروال را مجبور به ترک توپ کوتاه کند.

ويراث كولي بدون مشخصه ضربه هاي زيادي را براي اقامت كوتاه خود با 21 گل از 21 گل زد كه دو ضربه چهار و شش داشت ، قبل از اينكه هيزلود او را مجبور كند يك توپ كوتاه ديگر به فينچ در وسط كوتاه دروازه وارد كند.

Kohli نجات پیدا کرد وقتی Zampa او را کاملاً به پایین انداخت ، اما کاپیتان هند قادر به انجام این کار با بیشتر نبود.

هنگامی که شریاس آیر – هنگامی که آیر قصد داشت به زیر سپر هازلوود بپیچد و به سمت بالا خم شود – توسط الکس کری دروازه بان گرفتار شد ، و KL Rahul ، که توسط اسمیت در Zamp گرفتار شد ، در 15 شوت اول شلیک شد ، هند با یک چالش بزرگ روبرو شد.

با این حال ، پاندا و دوان با کندن در وسط قاب ، یک پایه محکم به هند دادند تا در قاب های مرگ اجرا شود.

اما زامپا برنامه های دیگری نیز داشت: پس از شکست دادن داوان در 35 ام ، که در اعماق میچل استارک گرفتار شد ، او پاندجو را شکست داد ، که مدتها نیز با استارک جنگید ، و در پایان دره سیزده به هفت و چهار چهار شش پایان داد.

زامپ 4 از 54 از 10 بازگشت و هازلوود 3 از 55 از 10 نتیجه.

بالا رفته

پیش از این ، فینچ برنده قرعه کشی شد و خفاش را انتخاب کرد. او و شریک ابتدایی خود وارنر 156 دویدن را برای هدف اول اضافه کردند ، بنابراین همه چیز را برای مرتبه متوسط ​​تنظیم کردند.

برای هند شامی دیگ با تعداد 3 در 59 از سهمیه کامل خود انتخاب شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله