استرالیا علیه هند: اعتراف خنده دار گلن ماکسول پس از گردبادی ، با تکیه بر KXIP KL Rahul

گلن ماکسول می گوید که هنگام گردبادی در سیدنی از KL Rahul عذرخواهی کرد

ضربه 45 گلنی ماکسول ، 19 زایمان را متشکل از پنج محدودیت و سه شش مورد از دست داد.© خبرگزاری فرانسه


گلن ماکسول ، بازیکن سرتاسر استرالیا ، در طول مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 که به تازگی به پایان رسیده است ، در 13 مسابقه برای Kings XI پنجاب (KXIP) فقط 108 ران زد. در حراج ، ماکسول با 10،75 روپیه بزرگ امضا شد. انتقادات پس از عملکرد ضعیف با این حال ، این بازیکن 32 ساله که در جریان IPL 2020 موفق به کسب امتیاز شش نشد ، در جریان اولین ODI از سری سه مسابقه مقابل هند ، سه نفر از آنها را شکست داد. ضربه 45 ماکسول از 19 زایمان ، شامل پنج محدودیت و سه شش گانه ، به استرالیا کمک کرد تا با پیروزی در قرعه کشی و انتخاب خفاش ، در مجموع به 374 دویدن برسد.

بوق تجاری

واگن استیشن در بستر شبکه اجتماعی توییتر اعتراف خنده داری کرد ، که درگیر تعامل او با کاپیتان KXIP KL Rahul در طی دوره های کاری بود.

ماکسول اعتراف کرد که در هنگام ضرب و شتم ، از رحول عذرخواهی کرد ، پس از اینکه در یک یادداشت که جیمی نیشا و کریکت هند نیز در آن بود ، برچسب گذاری شد. واگن ایستگاه استرالیا اذعان کرد: “وقتی از دوستان # کپی پیروز شدم از او عذرخواهی کردم.

سرپرست استرالیایی آرون فینچ و استیو اسمیت خفاش ستارگان دیگر بازیکنان مهم بودند که هر دو به پلک ها برخورد کردند. در حالی که فینچ 114 اجرای 124 گل با 9 محدودیت و دو شش گل به نام خود به ثمر رساند ، اسمیت 105 از 66 زایمان متشکل از یازده چهار و چهار اوج بود.

محمد شامی توسط هند انتخاب شد که سه گل داشت.

بالا رفته

هاردیک پاندیا یکی از اعضای اصلی تیم ملی هند بود و از 76 زایمان 90 ضربه زد که شامل هفت محدودیت و چهار شش بازی بود.

شیخار دوان با جمع آوری 74 دوش با 86 گل ، پشتیبانی دیگری نیز ارائه داد. با این حال ، عدم حمایت سایر چاقوها منجر به این واقعیت شد که میهمانان در یک بازی سه گانه 66 دقیقه ای بازی افتتاحیه را از دست دادند.

مباحث ذکر شده در این مقاله