استرالیا شامل جیمی پیرسون به عنوان پوشش محافظ جاش اینگلیس است

استرالیا جیمی پیرسون را به عنوان پوششی برای جاش اینگلیس انتخاب کرده است که از اولین آزمایش خاکستر به دلیل تولد اولین فرزندش به خانه بازخواهد گشت. الکس کری اولین گزینه پشتیبان استرالیا برای فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل هند و پنج آزمون خاکستر است که اینگلیس به عنوان پشتیبان او انتخاب شد. اما اینگلیس پس از اولین آزمایش خاکستر که در 16 ژوئن آغاز می شود، به پرث بازخواهد گشت و قبل از دومین تست در لردز توسط پیرسون 30 ساله از کوئینزلند که 65 بازی کلاس اول دارد، جایگزین خواهد شد. .com.au در روز جمعه.

مدیریت تیم استرالیایی گفت که اینگلیس بعداً در این سری به تیم بازخواهد گشت.

پیرسون که در سطح A داخلی و استرالیایی هم با خفاش و هم دستکش چشمگیر بوده است، هفته گذشته با تیم تست در بریزبن تمرین کرد و مایل بود لباس نمادین Baggy Green را در طول Ashes بپوشد.

راست دست پایین‌تر در طول سال‌ها ضربات خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است و از میانگین زیر 30 در 35 بازی درجه یک اول خود به 42.56 رسیده است، از جمله شش تن در 30 بازی از فصل 2020-21.

او همچنین در تور سریلانکا سال گذشته امتیاز 128 را برای استرالیا A به ثمر رساند.

حضور پیرسون در تیم تست استرالیا تا حدی به تعویق افتاد زیرا تیم پین قبل از اینکه کری جایگزین کاپیتان سابق شود و در میان جنجال‌ها پیش از سری بازی‌های خانگی Ashes 2021 از سمت خود کناره‌گیری کرد، تیم پین مدت‌ها ضربه‌زننده ویکت‌باز بود.

پیرسون گفت که تمایل او به تعیین استانداردهای بالاتر برای خود رانده شده است.

پیرسون گفت: «آن بچه‌ها (کری و اینگلیس در میان دیگران) معیارهای خود را تعیین می‌کنند و من می‌خواهم معیارم را بالاتر ببرم و شاید چند ویژگی دیگر را از طریق رهبری یا هر چیز دیگری به آن بیاورم.

“داشتن چنین رقابتی عالی است. این چیزی است که شما را به بهترین بودن سوق می دهد. وقتی کسی به شما خیانت می کند، شما می خواهید بهترین از آنها باشید. این قطعا یکی از عوامل اصلی محرک من است: من می خواهم بهترین باشم. من می خواهم مرد بعدی باشم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله