استرالیا در مورد حضور R. Ashwin در فینال WTC مطمئن نیست. از همین رو

استرالیا انتظار دارد که راویندرا جادجا در تیم ملی هند در فینال جام جهانی تست حضور داشته باشد، اما در مورد شرکت راویچاندران اشوین در مسابقه تمبر که از 7 ژوئن در Oval برگزار می شود مطمئن نیستند. هند در طول سری اخیر Border-Gavaskar Trophy از سه اسپینر استفاده کرد که هم اشوین (25 ویکت) و هم جادجا (22) به خوبی درخشیدند تا به تیم خود برای پیروزی سری 2-1 کمک کنند.

دانیل وتوری، دستیار مربی، در صحبت با رسانه های محلی قبل از جلسه تمرین استرالیا در زمین کریکت کنت در بکنهام در روز پنجشنبه، گفت که مدیریت تیم درباره حمله احتمالی بولینگ هند بسیار بحث کرده است.

وتوری گفت: «ما در مورد آن بحث کردیم.

“من فکر می کنم Jadeja به دلیل ضرباتی که به جدول می آورد و موفقیت او در آن موقعیت شماره 6 بازی خواهد کرد.

سپس سوال در مورد چهارمین ویکت بان و بازیکن همه جانبه در (شاردول) تاکور و اشوین خواهد بود، اما آنها (هر دو) انتخاب های بسیار خوبی هستند.” وتوری، با این حال، معتقد است که اشوین ممکن است به دلیل ترکیب تیم ها، علیرغم داشتن رکورد مناسب در انگلیس، جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم از دست بدهد.

این بازیکن باتجربه در مجموع 18 ویکت از هفت بازی ملی انگلیس با میانگین 28.11 دارد اما فقط یک تست در The Oval انجام داده است.

وتوری گفت: “اشوین یک توپ انداز باورنکردنی است و او انتخاب اول اکثر تیم ها خواهد بود و تنها با ترکیب آنها می تواند منجر به آن شود (او گزینه های لازم را ندارد).

ما انتظار داریم که The Oval مانند همیشه رفتار کند.

“این ویکت خوبی است اما با پیشرفت بازی چیزهای زیادی برای ارائه به اسپینرها دارد.” وتوری همچنین انتظار دارد کامرون گرین نقش مهمی در فینال WTC ایفا کند، به خصوص پس از عملکرد عالی او در IPL که به تازگی به پایان رسیده است.

وتوری درباره گرین گفت: “همه کریکت اکنون آماده سازی است. او در پس زمینه کار می کند تا مطمئن شود که بار بولینگ خود بالا است و واقعا برای کریکت آزمایشی آماده است.”

“ما به آن نگاه می کنیم که انگار شما درگیر کریکت با شدت بالا و کلاس بالا هستید، ما از آن راضی هستیم زیرا به این معنی است که شما کریکت بازی می کنید.

او گفت: «سخت‌ترین چیز برای بچه‌ها این است که از هیچ بیایند و این می‌تواند برای چند مردی که مدت طولانی اخراج شده‌اند و چگونه می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به مسیر اصلی بازگردند، چالش‌برانگیز باشد.

با کامرون، من فکر می کنم او آنقدر کریکت بازی کرده است، او خوب خواهد شد. خیلی خوبه که برگشته او چیزهای زیادی به تیم ارائه می دهد و یک سریال عالی در هند برای ما داشته است و سپس از یک IPL موفق خارج می شود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله