استرالیا در مقابل هند: وارون چاكراوارتای به دلیل مصدومیت از تیم T20I هند اخراج شد ، تی ناتاراجان جایگزین شد

هند و استرالیا: وارون چاكراوارتای به دلیل مصدومیت از تیم T20I هند اخراج شد ، تی ناتاراجان جایگزین شد

وارون چاكراوارتي نخستين تماس را با تيم T20I هندي دريافت كرد ، اما حالا مجبور به نشستن است.© BCCI / IPL


Varun Chakravarti ، چرخنده “مرموز” تامیل نادو ، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شانه ، از تیم T20 International هند در تور استرالیا در ماه نوامبر-دسامبر اخراج شد. به عنوان یک جایگزین ، دست چپ دیگ سریع T. Natarajan نامگذاری شد. چاكراوارتي به علت حضور در ليگ برتر هند (IPL) 2020 و كريكت داخلي هنگام نامگذاري تيم براي اين تور در ماه اكتبر ، دختران خود را در هند فراخوانيد. با این حال ، مصدومیت در حال حاضر جاه طلبی های او در هند را آرام کرده و برای ناتاراجان ، که با بولینگ خود برای بازی در SunRisers Hyderabad تحت تأثیر قرار گرفت ، یک مزیت بود.

بوق تجاری

در این فصل ، ناتاراجان 16 گل از 16 مسابقه IPL دریافت کرده است ، حتی با حذف SRH از مسابقات. وی که در نهایت اولین بازی خود را انجام داد ویکت Wira Koli ، کاپیتان خود در هند را در نظر گرفت.

در کل ، در دهه 1920 ، ناتاراجان از 38 سالگی 35 ویکت داشت و اولین بار با بازی در لیگ برتر تامیل نادو 2017 مشهور شد.

ناتارایان همچنین 64 لیست درجه یک و 16 ویکت از لیست A دارد.

چاكراوارتي كه با چرخش “اسرارآميز” سواركاران “شواليه هاي كالكتا” در IPL 2020 تحت تاثير قرار گرفت ، پس از تركيب اول تيم هند مورد ضربه قرار گرفت.

با توجه به تجربه کمی که در خارج از IPL داشت ، انتخاب چاكراوارتي صرفاً بر اساس سو his استفاده هایش در لیگ T20 بود ، جایی كه او 17 بازی را از 13 مسابقه برای KKR و 5 برتر را برای 20 برد.

بالا رفته

در سایر تغییرات در مهمانی تور هند ، کاپیتان ویرات کولی پس از اولین آزمایش در آدلاید مرخصی پدری دریافت کرد و روهیت شارما ، که به طور کامل از آسیب دیدگی عضله همسترینگ در IPL بهبود یافت ، به گروه آزمون اضافه شد و از تیم های ODI و T20I استراحت کرد.

این تور 27 نوامبر با اولین ODI در سیدنی آغاز می شود. هند سه ODI و سه T20I بازی می کند ، پس از آن چهار آزمایش انجام می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله