استرالیا در مقابل هند: راویچندران آشوین چگونه به KL Rahul کمک می کند تا خود را برای ضربه زدن آماده کند. تماشا کردن

AUS v. IND: آر اشوین با استفاده از راکت تنیس KL Rahul را برای قدم های کوتاه آماده کرد.© خبرگزاری فرانسه


KL Rahul در فصل امارات متحده عربی که در لیگ برتر هند (IPL) 2020 به پایان رسید درخشان بود. Skipper Kings XI پنجاب مسابقات را به عنوان طرفدار اصلی به پایان رساند ، با وجود اینکه تیمش به پلی آف راه پیدا نکرد . با این حال ، رحولا اگر خود را در استرالیا در هند پیدا کند ، منتظر یک چالش کاملا جدید است. با حضور افرادی مانند پت کامینز و میچل استارک در اردوگاه مخالفان ، می توان انتظار داشت که استرالیایی ها شورشی علیه هند ایجاد کنند. به نظر می رسد جهش روی سکوهای استرالیا بر ذهن ستارگان مینسک هند تأثیر بگذارد.

بوق تجاری

روز دوشنبه ، قلم رسمی BCCI ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد KL Rahul در حال آماده سازی برای قدم های کوتاه است و دست یاری استاد ارشد چرخشی هند ، راویچندران اشوین است.

در این ویدئو ، Ashin ، صاحب راکت تنیس ، با یک ضربه والی به راهول دیده می شود.

هند در یک سری سه مسابقه ODI با استرالیا بازی خواهد کرد که با همان تعداد بیست تیم بین المللی دنبال می شود. این تور با یک سری چهار دوره آزمایشی به پایان می رسد.

اولین ODI “استرالیا – هند” در سیدنی در تاریخ 27 نوامبر برگزار می شود.

با این حال ، هند پس از اعلام BCCI در آزمایش های مختلفی ، کاپیتان ویرات کولی ، که به مرخصی پدری خواهد رفت ، در چندین آزمایش گذشته چندین مکان را در یک سری آزمایش ها گرفته است.

بالا رفته

کوهلی پس از اتمام کنکور در آدلاید به هند باز می گردد.

آخرین باری که هند در استرالیا بود ، تیم کولی با پیروزی در اولین سری آزمایشات خود در خاک استرالیا ، به تاریخ پیوست. اما نبود کوهلی برای بازدیدکنندگانی که به دنبال تکرار این شاهکار هستند یک عقب گرد بزرگ خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله