استرالیا در برابر هند: Cricket Australia ادعا می کند که استادیوم 50 درصدی برای آزمایش Pink-Ball

استرالیا در مقابل هند: استادیومی با ظرفیت 50 درصد برای آزمون

آدلاید اوال آزمایشات روزانه بین استرالیا و هند را انجام خواهد داد.© توییتر


کریکت استرالیا روز سه شنبه اعلام کرد که فقط 50 درصد از کل ظرفیت جمعیت مجاز به ورود به بیضی آدلاید برای مشاهده آزمایشات شبانه روز بین هند و استرالیا است. هند و استرالیا قصد دارند در سه آزمایش ODI ، سه T20I و چهار آزمایش ، شاخ ها را در برابر یکدیگر محکم کنند. اولین آزمایش روز و شب خواهد بود و قرار است 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز شود. SCG ، که در تابستان میزبان مسابقات ODI و T20I و تست صورتی خواهد بود ، 50 درصد از کل ظرفیت را حفظ خواهد کرد ، همچنین Manuka Aval از کانبرا برای مسابقات بین المللی ODI و T20 ، و همچنین Oval آدلاید برای روز-شب تاریخی. این مسابقه در 17 دسامبر آغاز می شود. “

بوق تجاری

کریکت استرالیا همچنین تصریح کرد که در این مرحله ، “آزمون روز بوکسینگ” (26 تا 30 دسامبر) بین هند و استرالیا باید شامل 25 درصد از کل افراد باشد و آزمون چهارم در بریزبن – 75 درصد از کل ظرفیت. .

“در این مرحله ، آزمون” روز بوکسینگ “باید حداقل 25 درصد از کل ظرفیت بلیط را برای عموم مردم ، اعضا و شرکت ها در اختیار داشته باشد که هر روز 25000 هوادار است.” در انتشار CO آمده است: “گابا” جمعیت را به 75 درصد خواهد رساند. مکانی برای برگزاری چهارمین و آخرین آزمایش این مجموعه از 15 ژانویه 2021.

هند و استرالیا برای اولین بار در سری ODI می جنگند و اولین بازی در 27 نوامبر برگزار می شود.

بالا رفته

روز دوشنبه ، BCCI چندین تغییر در ترکیب خود برای سریال مقابل استرالیا ایجاد کرد. ویرات کولی مرخصی والدین را دریافت کرده و در نتیجه بعد از اولین مسابقه آزمون ، کاپیتان به هند بازمی گردد.

روهیت شارما در حالی که برای ادامه تور استراحت کرد به تیم تست اضافه شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله