استرالیا در برابر هند: “مدت طولانی انتظار” محمد شامی در تیم “شبکه های هند” در حال پایان است ، “هیچ احساس بهتری برای او وجود ندارد”. تماشا کردن

استرالیا علیه هند: محمد شامیس

محمد شامی در آخرین سری از آزمایشات هند در استرالیا دومین شرکت کننده بزرگ ویکت در هند شد.© محمد شامی / توییتر


محمد شامی با تمرین در شبکه های تلویزیونی برای سریال های آینده هند در استرالیا آماده شده است. دیگ سریع 30 ساله در هر سه قالب در جوخه های هند گنجانده شده است و می تواند در تاریخ 27 نوامبر هنگامی که هند در اولین 3 بین المللی یک روزه در Sydney Cricket Ground (SCG) به استرالیا می آید ، قابل مشاهده باشد. شامی در تیتر ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد نوشت: “هیچ احساسی بهتر از بازی برای کشور شما وجود ندارد. انتظار طولانی برای آنلاین شدن # تیم هندوستان امروز سرانجام به پایان رسیده است! چشم به راه تور استرالیا هستیم.” در حال دویدن به سمت کاسه در شبکه ها.

بوق تجاری

شامی از زمان اولین حضور خود در سال 2013 ، 49 آزمایش ، 77 مورد ODI و 11 بیست و دوازده تیم بین المللی را برای هند انجام داده است.

وی در آخرین تور مسافرتی خود در استرالیا در سالهای 2018-1919 ، دیگ اصلی دیگ هند بود و در چهار آزمایش 16 ویکت و در سه دوره ODI پنج ویکت گرفت.

در کل ، شامی 180 ویکت آزمون با 27.36 ، 144 ویکت ODI با 25.42 و 12 دروازه بان T20I دارد.

قبل از انجام اولین آزمایش در آدلاید ، که یک کار شبانه روزی است ، هند تور خود را با سه ODI و سه T20I در سیدنی و کانبرا از 27 نوامبر تا 8 دسامبر آغاز کرد.

بالا رفته

سه آزمون دیگر در ملبورن (26-30 دسامبر) ، سیدنی (7-11 ژانویه) و بریزبن (15-19 ژانویه) انجام می شود.

دومین جلسه آموزش در هند روز یکشنبه ، 15 نوامبر برگزار شد ، زمانی که مانند ویرات کولی و چتشوار پوجارا ، نحوه آموزش کشیدن و چرخاندن R Ashwin و همچنین در دیگ بخار سریع را دیدم T Natarajan تمرین بولینگ در شبکه ها را انجام داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله