«اسب‌ها برای دوره‌ها»: بهترین نکته راوی شاستری برای هند برای فینال WTC

عکس فایل از راوی شستری© AFP

سرمربی سابق کریکت هند راوی شاستری معتقد است که ترکیب هند می تواند در فینال جام جهانی تست (WTC) در Oval بسیار مفید باشد، با سه توپ انداز سریع و دو اسپینر به روهیت شارما اجازه می دهد تا بازی مقابل استرالیا را کنترل کند. در یک تعامل اخیر، شاستری گفت که هوای ابری در انگلیس در ماه ژوئن به پیسرها کمک می کند و عملکرد آنها می تواند هند را قادر به کسب عنوان آرزو کند.

هند دفعه قبل در انگلیس خیلی خوب عمل کرد زیرا شما بومراء، شامی، شردال تاکور و محمد سراج را داشتید. بنابراین شما چهار توپ انداز سریع داشتید. شاستری به ICC Review گفت: یکی از آنها یک همه کاره است، Shardul.

این ترکیب بسیار خوبی در انگلیس است. به خصوص از دیدگاه هند. این به شخصی مانند روهیت شارما اجازه می دهد تا بازی را خیلی بهتر کنترل کند. گاهی اوقات در انگلیس باید سرعت آن را نیز کم کرد. و ناگهان ممکن است ابری شود. “، او اضافه کرد.

شاستری آجینکیا راهانه را در ترکیب احتمالی خود انتخاب کرد و همچنین اعتراف کرد که غیبت جاسپریت بومراح به شانس های هند در بازی لطمه خواهد زد. رهانه در فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) فوق العاده به نظر می رسد و پس از مصدومیت شریاس ایر به تیم فراخوانده شده است.

«شما اسب‌هایی برای دوره‌ها دارید، همه پایه‌ها را پوشش داده‌اید. اما زمانی که کیفیت حمله بولینگ سریع شما ضعیف است. اگر فکر می‌کنید بچه‌ها بزرگ‌تر هستند، مثل گذشته سریع نیستند و فرم کمی مشکوک است، پس در حال بازی در یک اسپینر دوم هستید، زیرا Ashwin یک کیفیت است و Jadeja هم همینطور.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله