“از راسل، راسل تا رینکو رینکو”: ستاره های KKR تاثیر رینکو سینگ را خلاصه می کنند

فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) شاهد تغییر بزرگی برای کلکته نایت سواران بوده است. جمعیتی که راسل را سر می دادند… راسل هر بار که هند غربی پرکار به خفاش می آمدند، اکنون شعار بازار… بازار را می خوانند. پس از اینکه زوج راسل و رینکو روز دوشنبه به نایت رایدرها در برابر پادشاهان پنجاب پیروز شدند، رینکو سینگ دوباره با یک مرز در بولینگ نقطه مرگ، متخصص آرشدیپ سینگ، برنده شد. حتی راسل بعد از بازی اعتراف کرد که تحت تاثیر بازار قرار گرفته است.

در حالی که جیسون روی و نیتیش رانا لحن کلکته را تنظیم کردند، راسل و رینکو تعقیب و گریز را با ضربه های تند به پایان رساندند. در حالی که راسل با 23 توپ 43 به فرم بازگشت قبل از اینکه در آخرین اور از میدان خارج شود، رینکو تنها با 10 توپ 21 گل زد تا KKR را در مسابقه پلی آف نگه دارد.

وقتی از کاپیتان ران در مورد پیامی که به رینک داد پرسیدند، او گفت: “فقط به او می‌گویم، خودت را باور کن زیرا آنچه به دست آورده‌ای چیزی است که افراد زیادی نمی‌توانند به آن برسند. همانطور که او می‌کوبید، تمام جمعیت شعار می‌دادند. “رینکو، رینکو”. این چیزی است که او امسال به دست آورده است. من سالها با این فرنچایز بودم، عادت کرده ام که جمعیت عدن فریاد بزنند “راسل، راسل”، اما شنیدن فریاد آنها “رینکو، رینکو”. من احساس خوشحالی و افتخار می کنم. این احترامی است که او در این فصل کسب کرده است.”

راسل، یک برنده ثابت مسابقه برای KKR در طول سال ها، گفت رینکو فشار را از روی او کم می کند.

“او به من گفت، اگر توپ تو را شکست دهد، باید بدویم؟ من قطعاً گفتم که به او ایمان دارم تا آخرین توپ را بزند. این باعث شد که ببینم او کاری را انجام می دهد. او فشار را کم می‌کند و سال‌هاست که اینجاست، یک مرد واقعاً سخت‌کوش. او در خارج از زمین بسیار بامزه است، من سعی می‌کنم تا جایی که ممکن است به او نزدیک باشم وقتی تمرین می‌کنیم. الان احساس خوبی دارم!!” Dre Russ گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله