ارگان های دولتی “خفاش برای سید مشتاق علی” به عنوان بخشی از فصل داخلی BCCI

سازمان های دولتی

BCCI از انجمن های ایالتی در مورد چگونگی گذراندن فصل داخلی سوال کرده است.© خبرگزاری فرانسه


با نگاهی دقیق به بیماری همه گیر ویروس کرونا ، کنترل کریکت در هند (BCCI) از انجمن های دولتی خواسته است تا روز چهارشنبه نظرات خود را درباره چگونگی ادامه فصل داخلی 2020-21 ارائه دهند. و با دیدار با اکثر انجمن های ایالتی ، مسابقات سید مشتاق علی T20 یک برنده آشکار است. در نامه های قابل دسترسی توسط ANI ، تقریباً تمام انجمن های ایالتی به یک مسابقات T20 نیاز دارند. در حالی که از برخی دیگر خواسته شده است که جام Ranji را به رویداد T20 اضافه کنند ، دیگران می خواهند میزبان جام 50 ساله Vijay Hazare Trophy به عنوان دومین رقابت داخلی این فصل باشند.

بوق تجاری

برخی از انجمن های ایالتی نیز به دبیر BCCI نامه نوشتند كه در صورت ایده آل ، فصل باید با مسابقات T20 آغاز شود و پس از تصمیم گیری برای برگزاری مسابقات بیشتر ، می توان نحوه برگزاری مسابقات T20 را مشاهده كرد. همه این پیشنهادات در پرتو پروتکل هایی ارائه شده است که باید با توجه به همه گیری ویروس کرونا از جمله تأسیس مراکز ایمنی زیستی در خاطر داشته باشید.

سخنگوی انجمن ایالتی در تشریح دلیل حمایت این ایالت از مسابقات T20 گفت: “بیماری همه گیر باعث نگرانی می شود زیرا هنوز اثرات سلطنتی این بیماری مشخص نیست. اردویی که به دلیل اضطراب برگزار کردیم.

“قالب T20 به شما امکان یک بازه زمانی کوتاه تر را می دهد و بنابراین اگر مسابقات واقعا برگزار شود ، در این تنظیمات قالب ارجح است.”

این بازخورد پس از ارسال نامه ای دبیر جی شاه به انجمن های ایالتی در روز یکشنبه و درخواست از آنها برای کمک به چگونگی اجرای فصل داخلی امسال صورت گرفت. گزینه های مشخص شده در نامه پست الکترونیکی عبارت بودند از: “گزینه 1 – فقط جایزه رنجی” یا “گزینه 2 – فقط سید مشتاق علی T20” یا “گزینه 3 – هر دو جایگاه رنجی و سید مشتاق علی T20” یا “گزینه 4 – هر دو سید مشتاق Ali T20 و Troja Vijay Hazare ».

بالا رفته

وزیر امور خارجه در ادامه از طریق پست توضیح داد: “در وهله اول آمادگی برای فصل در بازی های خانگی برای مردان هنوز مشورت مداوم دولت و کارمندان بهداشت و ایمنی بازیکنان ، کارکنان و مسئولان است.”

“BCCI باید فقط شش خانه ایمنی زیستی در سراسر کشور ایجاد کند. 38 تیم به پنج گروه نخبه و یک گروه تقسیم می شوند. گروه های نخبه از شش تیم تشکیل می شوند ، در حالی که گروه صفحات هشت تیم دارند. در هر یک مراکز BCCI حداقل سه مکان برای پخش (دیجیتالی) دارند. “

مباحث ذکر شده در این مقاله