ارزان ترین بلیط مسابقه MotoGP در هند فقط 800 روپیه هزینه دارد

ارزان ترین بلیط مسابقه MotoGP در هند فقط 800 روپیه هزینه دارد

تصویر برای استفاده نماینده© توییتر

ارزان ترین بلیط اولین مسابقه MotoGP در هند کمتر از 800 روپیه خواهد بود، در حالی که گران ترین آن حدود 1.5 میلیون روپیه خواهد بود. مروجین رویدادهای دو چرخ هند، Fairstreet Sports به زودی فروش بلیت این رویداد را که از 22 تا 24 سپتامبر در پیست بین المللی بودا در گریت نویدا برگزار می شود، آغاز خواهند کرد. “هواداران می توانند بین بلیط های یک روزه و بلیط های تمام آخر هفته (سه روزه) یکی را انتخاب کنند. ارزان ترین آنها حدود 800 روپیه هزینه دارد که برای رویدادی در این مقیاس جهانی بسیار خوب است، در حالی که گران ترین آنها حدود 1.5 میلیون روپیه هزینه دارد. یک منبع به PTI گفت: در مجموع شش دسته وجود خواهد داشت.

این بزرگترین رویداد موتوراسپرت خواهد بود که پس از مسابقات جایزه بزرگ هند فرمول 1 در هند برگزار می شود. قبل از اولین مسابقه فرمول یک در هند در سال 2011، ارزان ترین بلیط ها 1500 روپیه قیمت داشتند که در آن زمان نیز ارزش خوبی در نظر گرفته می شد.

«اگر قیمت‌های دیگر مسابقات MotoGP در سراسر جهان را مقایسه کنید، قیمت‌ها بسیار پایین‌تر هستند.

این برای هر کسی که علاقه مند به مسابقات دو چرخ است ارزش زیادی دارد. همچنین رویدادهای کافی برای علاقمند نگه داشتن طرفداران در طول آخر هفته برگزار خواهد شد.

اگر قیمت‌های دور MotoGP ایتالیا را در اواخر این ماه بررسی کنید، ارزان‌ترین بلیط‌های موجود در وب‌سایت رسمی تا 500 یورو قیمت دارند که تقریباً 44000 روپیه است.

روز پنجشنبه، BookyMyShow به عنوان شریک فروش بلیط برای دور MotoGP در هند اعلام شد، با انتشار بیانیه‌ای مبنی بر اینکه بلیت‌ها به زودی فروخته می‌شوند.

ما خوشحالیم که همکاری انحصاری خود را با BookMyShow به عنوان شریک رسمی فروش بلیت برای این رویداد مورد انتظار MotoGP در هند اعلام کنیم. پوشکار نات سریواستاوا، مدیر اجرایی Fairstreet Sports، در بیانیه ای گفت: این همکاری دو شرکت را گرد هم می آورد که متعهد به ارائه یک تجربه مسابقه ای بی نظیر برای طرفداران هندی هستند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله