ادعای جسورانه سوراو گانگولی بر پایتخت دهلی علیرغم 5 شکست متوالی، “ما می توانیم 9 از 9 را ببریم”

علیرغم باخت در پنج مسابقه متوالی، سوراو گانگولی، مدیر کریکت دهلی کپیتالز (DC) معتقد است که تیمش می تواند یک بازگشت بزرگ در لیگ برتر هند (IPL) 2023 انجام دهد و 9 بازی از 9 بازی باقی مانده در این مسابقات را برنده شود. “ما باید این را پشت سر بگذاریم. از کاپیتان حمایت کنید، با هم از یکدیگر حمایت کنید و در بازی بعدی سرحال برمی گردیم. ما نمی توانیم بدتر از این شویم، فقط می توانیم پیشرفت کنیم، 9 بازی دیگر و می توانیم 9 از 9 را ببریم.

مهم نیست که واجد شرایط باشیم یا نه، در این مرحله برای ما چندان مهم نیست. اما بیایید به درون خودمان نگاه کنیم، برای خودمان بازی کنیم، برای غرورمان بازی کنیم و ببینیم که آیا می توانیم آن را انجام دهیم. “، او اضافه کرد.

ما تیمی بسیار بهتر از آن چیزی هستیم که در حال حاضر در زمین اتفاق می افتد. فقط یک بازی طول می کشد تا آن را برگردانیم و ما این کار را خواهیم کرد. بیایید به دیوید (وارنر) بچسبیم، او کاپیتان است و او مهمترین فرد در تیم است.» مدیر کریکت دهلی گفت.

در همین حال، ریکی پونتینگ، سرمربی دهلی، احساسات گانگولی را تکرار کرد و پیامی قوی به کولدیپ یاداو، اسپینر دی سی فرستاد و از او خواست که «هرگز از او عذرخواهی نکند».

پونتینگ در طول سخنرانی انگیزشی خود برای بازیکنان دی سی، از کولدیپ درخواست کرد که هرگز از او عذرخواهی نکند. طبق گزارش ها، کولدیپ از پونتینگ به دلیل عملکرد ضعیفش با توپ در بازی مقابل هندی های بمبئی عذرخواهی کرد.

بولینگ خوب، خیلی خوب. اوایل ما را به چالش کشیدند؛ با یک فلایر بیرون آمدند. نگرش و تعهد ما برگشت، ما آن را عقب کشیدیم. کولدیپ، کجایی رفیق؟ تو بازی گذشته ناامید شدی، نه؟ در واقع در پایان بازی از من متاسفم. پس رفیق، شما هرگز من و هیچ کس را به خاطر اتفاقی که در زمین کریکت رخ می دهد نبخشید. من می خواهم شما قوی برگردید و امروز 2/23 چهارم است، این یک طلسم عالی بود. پونتینگ در ویدئویی که توسط دهلی کپیتالز به اشتراک گذاشته شده است، گفت.

دهلی با 5 باخت در 5 بازی در انتهای جدول امتیازی IPL 2023 قرار دارد. دهلی کپیتالز روز پنجشنبه در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی به مصاف کولکتا نایت رایدر خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله