ادای احترام به “بوکا جونیورز” دختر دیگو مارادونا را اشک می اندازد. تماشا کردن


دیگو مارادونا از بوکاجونیورز احترام عاطفی گرفت ، که وی در طول فوتبال درخشان فوتبال او را نشان می داد. بازیکن سابق ناپولی در تاریخ 25 نوامبر بر اثر حمله قلبی درگذشت ، اگرچه گفته می شود که جراح وی به دلیل قتل غیرعمد مورد تحقیق قرار گرفته است. روز یکشنبه ، باشگاه آرژانتینی با نیوولد اولد بویز روبرو شد ، باشگاه دیگری که مارادونا در آن بازی می کرد. این مسابقه بخشی از جام دیگو آرماندو مارادونا بود و در نمادین La Bombonera برگزار شد. بوکا در این مسابقه با نتیجه 2-0 پیروز شد و جشن گل اول ، دختر مارادونا ، دالما را گریان کرد. این ویدئو است:

بوق تجاری

ادوین کاردونا ، هافبک کلمبیایی 12 دقیقه بعد دروازه حریف را باز کرد و بازیکنان بوکا با پوشیدن یک پیراهن مارادونا مقابل اتاق خصوصی خود که دخترش در آن حضور داشت ، جشن گرفتند. در حالی که بوکا در این مسابقه برنده شد و کاردونا در دقیقه 20 دوباره به گل رسید ، این جشن اشک او را در آورد.

علاوه بر این ، قبل از مسابقه ، هر دو طرف برای ادای احترام ، پیراهن های پشت خود را به نام قهرمان جام جهانی 1986 پوشیدند. زیر سوت منظم بلندگوهای استادیوم “زنده زندگی است” پخش شد و بازیکنان یک بار دیگر Dalma را تحسین کردند.

مارادونا توسط بسیاری به عنوان بزرگترین فوتبالیست تاریخ شناخته می شود ، آرژانتین را به شکوه جام جهانی 1986 رساند.

بلند شده

در طول مسابقات ، او دو گل نمادین به ثمر رساند که شامل “دست خدا” بود و در آن از یک گل به انگلیس استفاده کرد. در همان مسابقه او چندین بازیکن فوتبال انگلیس را پشت سر گذاشت و یک گل زد تا پیروزی آرژانتین در یک چهارم نهایی را ثبت کند. در فینال این مسابقات ، آرژانتین آلمان غربی را شکست داد.

هافبک تهاجمی علاوه بر ناپولی ، بوکی و نیول ، نماینده بارسلونا نیز بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله